חדשות יסמין

עמותת יסמין מארחת משלחת סטודנטים למנהל עסקים מרחבי העולם

בתאריך ה 29.8  ארחה עמותת יסמין משלחת סטודנטים מהעולם הלומדים מנהל עסקים באנגליה אשר הגיעו ללמוד מקרוב על עסקים המנוהלים ע"י חברות עמותת יסמין.

 

האירוח התקיים במפעל טחינת אל ארז באזור תעשייה שגיא 2000 עמק יזרעאל. את המפגש ארחו בעלת החברה ג'וליה זהר ובתה לנא זהר מנהלת השיווק אשר שתפו את הסטודנטים בסיפור העסק המשפחתי.

ג'וליה מורה במקצועה החלה בעל כורחה בניהול המפעל לאחר פטירתו של בעלה ונאלצה ללמוד את העסק מן היסוד.

ג'וליה ולנא סיפרו על נושא הניהול של אישה, כיצד התקבל בחברה הערבית, האתגרים שעמדו בפניהם מול ספקים, בנקים והרשויות. על הקושי לתת אמון בניהולה של אישה. ועל  ההתמודדות מול החברה הערבית.

ג'וליה סיפרה כיצד החלה לטפח ולהגדיל את העסק המשפחתי. עם התרחבות העסק בוצע מעבר למפעל חדש ומודרני אשר היווה מקפצה לגדילה בתחום השיווק והמכירות לאירופה וארה"ב. כיום מייצר המפעל למעלה מ 12 טון טחינה ביום !

הטחינה משווקת למסעדות יוקרה, לשפים מובילים בארץ ובחו"ל, לרשתות מזון ונמכרת אונליין.

לנא זהר, בעלת תואר MBA , הינה מנהלת השיווק של המפעל ופועלת במרץ ובהתלהבות להרחבת העסק.

לנא ענתה לשאלות רבות של משתתפי המשלחת שהביעו התעניינות רבה בתהליך ייצור הטחינה, ייבוא הסומסום וטחינה באמצעות אבני ריחיים במפעל. במהלך הביקור  נהנתה  המשלחת מטעמה של טחינת אל ארז טרייה שזה עתה יצאה מפס הייצור! ההתלהבות מהטחינה הייתה רבה ונחלה הצלחה בקרב האורחים.


IMG-20170907-WA0029

במחציתו השנייה של המפגש התוודעו הסטודנטים  לסאוסן שאמא קובטי המכהנת כיום כנשיאת רוטרי נצרת עלית. סאוסן בעלת גלריה מצליחה למתנות לאירועים בשם o.d occasion design הראשונה מסוגה בארץ. יבוא מוצרים מחו"ל מעצבת ומייצרת מתנות לכל אירוע מתנות שנותנים לאורחים כמזכרת, לברית / בריתה, חתונה, מסיבות סיום ומתנות המותאמות לשלושת הדתות.

בכל שנה מזה ארבע שנים ברציפות סאוסן מקימה יום מכירות מיוחד בתקופת חג המולד (הכריסטמס) שמטרתו קניית מתנות לקשישים בב"ח צרפתי בנצרת.

עמותת יסמין אשר ארגנה וארחה את סיור המשלחת חשפה את פעולה בקידום נשים ערביות ויהודיות בעסקים ואת הצלחותיהן  של חברות יסמין.

יסמין תמשיך לקדם ולסייע לנשים להגיע להצלחה, לעמדות מפתח משפיעות ולחופש  כלכלי. מתוך אמונה עזה כי זה יטיב עם המדינה כולה.