חדשות יסמין

"נשים במרכז ההשפעה " 5 בוגרות תכנית איזון התקבלו לנבחרת הדירקטורים של הרשות לחברות ממשלתיות 2022

בשורות משמחות, יום אחרי 20 לחודש יוני 2022  וטקס הסיום החגיגי של תכנית איזון מחזור 5, 2021-2022, התבשרנו על 5 בוגרות תכנית "איזון" שהתקבלו לנבחרת הדירקטורים של הרשות לחברות הממשלתיות 2022.

"גיוון מגדרי הוא חיוני, חברה שלא ממנה נשים לתפקידי קבלת ההחלטות, מועלת בנאמנות שלה כי היא לא מאפשרת לבעלי המניות להשיג את התוצאות הטובות ביותר. יש לנו אחריות לעצמנו, לבנות ולבנים שלנו, שיוכלו להפוך את העולם למקום טוב יותר. אין מקום אחר שהושטת היד היא חלק מה-DNA כמו ביסמין." אלו מילותיה של עו"ד נאוה סברסקי סופר, דירקטורית בחברות ציבוריות, חברת ועדות השקעה ממשלתיות, יו"ר משותפת דירקטוריות מובילות שינוי ושותפה בתכנית איזון, שנאמרו בטקס הסיום של תכנית איזון מחזור 5.

בתאריך 20 לחודש יוני 2022 התקיים אירוע בסימן "נשים במרכז ההשפעה" במסגרת תכנית "איזון" – דירקטוריות משפיעות, של ארגון יסמין. כבר למחרת הטקס התבשרנו על 5 בוגרות התכנית שהתקבלו לנבחרת הדירקטוריות והדירקטורים של רשות החברות הממשלתיות 2022.

באירוע השתתפו עשרות נשים אשר מכהנות בתפקידים בכירים במשק הכלכלי, יו"ריות ודירקטוריות בחברות ממשלתיות וציבוריות ומנטוריות בתכנית "איזון " – דירקטוריות משפיעות, בוגרות חמשת המחזורים של תכנית "איזון" 2017-2022, נשים אשר מעוניינות ללכת בדרכן של הנשים החזקות והמשפיעות ולהיות נוכחות במוקדי קבלת ההחלטות.

האירוע בהנחייתה של רו"ח רגינה אונגר, יו"ר דירקטוריון פקר פלדה תעשיות וסגנית נשיא לשכת רואי החשבון בישראל, אשר פתחה את האירוע בדבריה לגבי קידום נשים בפן העסקי, נשים יזמיות, יהודיות וערביות: "השינוי מתחיל מבפנים, מהרצון להצליח ולקדם את החברות שלנו, תעדיפי אישה. העדפה מתקנת שמביאה אותנו למקומות שמגיעים לנו."

כיראם בלעום, מנכ"לית ומייסדת ארגון יסמין ויזמת התוכנית, פתחה בדברי תודה למנטוריות המלוות בתוכנית: "המנטוריות באות לתת כי הן מאמינות בכן, הן מאמינות בנו. 120 בוגרות תכנית איזון, 49% מהן השתלבו בתפקידי דירקטוריות, נשים שיושבות בתפקידי קבלת החלטות ומאזנות את ההחלטה. הנשים החזקות סללו לכן את הדרך, תצעדו בה. אנחנו ביסמין נמשיך לתמוך אחת בשנייה, נגן על המשפחות שלנו, על החברה שלנו, על המדינה שלנו. אל תוותרו. השמיעו את קולכן וכך תוכלו להשפיע."

האירוע התקיים בבית ההשקעות IBI באירוחה של אלה אלקלעי, יו"ר חברת קרנות הנאמנות וסמנכ"ל פיתוח עסקי IBI בית השקעות ויו"ר שדולת הנשים. בדבריה בטקס אמרה אלה: "זה לא דמוקרטי אם אין גיוון, זה לא דמוקרטי אם נשים לא סביב השולחן. נשים בשולחן ההחלטות תורמות להצלחות העסקיות בחברות ואז כולם מרוויחים.
וסיכמה בציטוט: When women win, we all win".

"גיוון מגדרי הוא חיוני", הוסיפה עו"ד נאוה סברסקי סופר, דירקטורית בחברות ציבוריות, חברת ועדות השקעה ממשלתיות, יו"ר משותפת דירקטוריות מובילות שינוי ושותפה בתכנית איזון: "חברה שלא ממנה נשים לתפקידי קבלת ההחלטות, מועלת בנאמנות שלה כי היא לא מאפשרת לבעלי המניות להשיג את התוצאות הטובות ביותר. יש לנו אחריות לעצמנו, לבנות ולבנים שלנו, שיוכלו להפוך את העולם למקום טוב יותר. אין מקום אחר שהושטת היד היא חלק מה-DNA כמו ביסמין".

באירוע התקיים פאנל "שבט נשים", שבו השתתפו מנטורית ומנטי מתכנית איזון, וסיפרו על תהליך המנטורינג הייחודי לתכנית איזון, להלן עיקרי הפאנל:

אורית עוז, מייסדת ומנכ"ל B2B GLOBAL OZ, השתלבה בשני תפקידי דירקטוריון לאחר סיום תכנית איזון: "90% הבאתי מהבית מהרקורד המקצועי והיכולות שלי ועוד 10% קריטיים להצלחה קיבלתי בתכנית. יכול להיות לך הכל, אבל אם אין לך את ה-10% האחרונים שיתנו לך את הפוש, את לא תהיי שם. התמה של לעזור אחת לשנייה, הרוח הגבית היא זו שעזרה לי לחדד את הערך שאני מביאה לדירקטוריון והובילה אותי להצלחה."

ריקי גרנות, דירקטורית בחברות ציבוריות וממשלתיות, חברת ועדת השקעות בגופים מוסדיים ומנטורית מלווה בתכנית איזון מוסיפה, "העצה שלי לבוגרות: להיות פרואקטיבית, לבנות לך מפת קשרים, ליזום ולהיפגש. להחליט שנפגשים! לייצר קשרים והיכרויות ולהעז לשים על השולחן את הרצון להוביל ולהתקדם. להבין שקשר מביא קשר. כל פגישה מביאה עוד 2 פגישות ופגישה בלי אג'נדה פותחת הזדמנויות ומייצרת את אפקט האדווה."

האירוע הסתיים במילות תודה והערכה להנהלת ארגון "יסמין" על התוכניות הייחודיות שהארגון מוביל ומקדם, על האירוע, האירוח, התכנים, ועל ההזדמנות ליצירת קשרים איכותיים.

אנחנו בארגון "יסמין" חרטנו על דגלנו יצירת וחיזוק שדרת המנהיגות הכלכלית הנשית, על ידי הכשרת ושילוב נשים לתפקידי דירקטוריון בחברות ציבוריות וממשלתיות במטרה להוביל שינוי חברתי ולטובת החברה והכלכלה.

להרשמה למחזור 6 של תכנית איזון 2022-2023 לחצי כאן

תמונות האירוע של יסמין תכנית איזון – לחצו כאן  קרדיט לצלמת טל הראל – ארגון יסמין .

לפרטים נוספים :

[email protected]