חדשות יסמין

ביקוש עצום לתכנית "זינוק"- נפתחו שתי תכניות חדשות בצפון

הצלחה בלתי רגילה לתכנית "זינוק" לשיפור תוצאות העסק: לאור הביקוש הגבוה, פתחה מנכ"לית העמותה, כיראם בלעום, שתי תכניות חדשות בחיפה ובגליל המערבי, אליהן התקבלו 50 מתוך 350 מתעניינות !

ביקושים אדירים לתכנית המצליחה ופורצת הדרך של עמותת יסמין, "זינוק לשיפר תוצאות בעסק ", שפעלה עד כה במרכז הארץ ופתחה כעת שתי תכניות חדשות בחיפה ובגליל המערבי. מי שמכיר את מנכ"לית ומייסדת עמותת יסמין, כיראם בלעום, לא הופתע מההצלחה. בלעום ידועה כאשת חזון, אמביציה וחתירה למצוינות וביום שהיא החליטה לרוץ עם תכנית ארצית חדשה, שתביא לשיפור תוצאות העסקים שבבעלות נשים- זה גם היה היום שבו היה ברור לכולם שהיא תצליח.

בימים אלו, כאשר הביקושים בשמיים ורק 50 מתוך 350 מתעניינות התקבלו, היא אומרת בצניעות: "ההצלחה שלי היא ההצלחה של הנשים, אין סיפוק גדול יותר מלראות את הנשים צומחות ובעזרת יסמין מממשות את היכולות והפוטנציאל העסקי שלהן". בלעום מדגישה כי תכנית זינוק מיועדת לחזק נשים חזקות, שכבר ביססו את העסק שלהן ורוצות להרחיב אותו ולהצליח הרבה יותר ולכן, הנשים נבחרות ב"פינצטה".

עוד אומרת בלעום כי: "מדובר בתכנית ראשונה מסוגה במדינה, אשר באה לשנות דפוסי חשיבה בניהול העסק תוך כדי מתן כלים ניהוליים יישומים. התכנית כוללת הצבת יעדים ראליים  ויישומם, כאשר המטרה היא ניהול נכון, שמביא לפיתוח העסק והגדלת המחזור הכספי של העסק. בקיצור "זינוק" היא תכנית עם תוצאות ולא דיבורים".

במסגרת תכנית "זינוק" לומדות המשתתפות להכיר ולדייק את יסודות הניהול, התכנון, התמחור וההתנעה לפעולה ובשלב הבא לדייק את האסטרטגיה השיווקית ולבצע עבודת עומק למיתוג היעד. המשתתפות נדרשות לסמן יעד מדיד, אליו שואפת כל משתתפת להגיע בתום התכנית, כך שניתן יהיה לבחון את ההצלחה לפי תוצרים, רווחים, מספר לקוחות ועוד.

בהתאם, לשתי התכניות חדשות  שנפתחו בחיפה ובגליל המערבי, נבחרו בעלות עסקים עם מודעות ומחויבות לעבודה קשה. בלעום: "אני מאחלת הצלחה רבה למשתתפות החדשות שנבחרו ומצטרפות לתכניות שכבר פועלות בהצלחה ומודה לארגונים השותפים שלנו, שבלעדיהם לא היינו מגשימים את החלום. כל צעד וכל הצלחה של אישה עצמאית, יביא בסופו של יום לשינוי כלכלי וחברתי בישראל. נמשיך ללכת בעקבות החזון ולהביא תוצאות".

הארגונים השותפים בתכנית זינוק של עמותת יסמין, הנם מהבולטים והמובילים במשק הישראלי, והם נרתמו למימוש החזון המשותף לקידום נשים בעלות עסק עצמאי. מדובר בקרן הדסה, קבוצת שטראוס,  "מתן – משקיעים בקהילה", הבנק הבינלאומי, סופר פארם, סיקרט ספא, עירית חיפה, מעברים גליל מערבי והמועצה האזורית מטה אשר. "תודה לכל השותפים המאמינים בעמותת יסמין", מסכמת בלעום, "אנחנו מבטיחים לכם לפחות 80 אחוז 'זינוק' בקרב משתתפות התכנית וכל שנה נכפיל את התוצאות ונביא לצמיחה אמתית בקרב עסקים אשר מנוהלים ונשלטים על ידי נשים".