חדשות יסמין

סיור עסקי לימודי לנשות עסקים יהודיות, ערביות ודרוזיות בהובלת עמותת יסמין ובחסות חברת בזק תקשורת

ביקור בחברות הדיגיטל והתקשורת הענקיות חברת גוגל ישראל, בזק תקשורת, פייסבוק ישראל

בתאריך 19 לחודש דצמבר 2016 התקיים סיור עסקי לימודי ל 30 נשות עסקים יהודיות וערביות בהובלת עמותת יסמין ובחסות חברת בזק תקשורת. מתוך הבנת הקושי והצורך של בעלות עסקים קטנים לשווק את עצמן, עמותת יסמין שמחה להזמנת חב' בזק ליום סיור בחברות השולטות בפרסום הדיגיטלי.

כ- 30 נשות עסקים יהודיות, ערביות ודרוזיות השתתפו בסיור עסקי לימודי במשרדי ההנהלה של החברות גוגל, בזק ופייסבוק בתל אביב. מטרת היום הייתה להכיר מקרוב וללמוד את שיטות השיווק, הפרסום והתקשורת במדיה הדיגיטלית מתוך הבנה שחברות אלו שולטות ללא עוררין בפרסום באינטרנט ומציעות פתרונות אטרקטיביים לעסקים קטנים.

בשעת בוקר נפגשו המשתתפות במשרדי ההנהלה בחברת גוגל ישראל בתל-אביב להרצאה מרתקת על הפורמטים השונים בגוגל, מצגת אשר חשפה בפני המשתתפות את הפונקציות השונות הקיימות בגוגל אשר יכולות לקדם עסקים קטנים ללא עלות. לאחר מכן הרצאה נוספת ממנהלת מח' שיווק, על הפרסום הממומן בגוגל דגשים ותובנות בדגש על העסק הקטן. לאחר ארוחת צהרים טעימה המשיכו הנשים בסיור במשרדי החברה אשר עוררו התפעלות מהתנאים וסביבת העבודה המפנקת.

בחלקו השני של הסיור הגעה למשרדי חברת בזק תקשורת שכאמור ברוב אדיבותם יזמו וממנו את הסיור. הנשים קיבלו הסבר ממנהל השיווק הפתרונות של החברה לעסק כמו "הבית החכם" המתאימים גם לעסקים קטנים.

חלקו השלישי והאחרון של היום הסתיים במשרדי חברת פייסבוק בה האזינו הנשים להרצאה על שיווק ופרסום בפייסבוק, פילוחים ואיך פייסבוק יודע מה לשים על הקיר…

לסיום סיור במשרדי פייסבוק שגם הם מתהדרים בסביבת עבודה מפנקת ומרשימה.

יום זה היה ארוך ומרתק ההרצאות שהנשים שמעו עזרו להן להבין את המשמעות והכוח בפרסום באינטרנט.

קיבלנו תגובות מחממות לב ממשתתפות הסיור אשר נהנו מאוד ומצפות לעוד סיורים עסקיים שיסמין תארגן ותוביל .