חדשות יסמין

שיווק העסק ברשתות החברתיות נקרא שיווק יעיל

עמותת יסמין ממשיכה לקדם תכניות הכשרה וליווי פרטני בנושא שיווק דיגיטלי  לעסקים בבעלות נשים , המעוניינות להיחשף , לגדול ולהרוויח . כמעט לכולם יש דף עסקי בפייסבוק או דף פרופיל סרטון  ביוטיוב וכו'…  העולם הפך להיות עולם  וירטואלי עם עוצמות והזדמנויות למינוף. כולנו יודעים  כמה האינטרנט הוא מרכזי בחיינו והפך לכלי משמעותי שניתן לנצל לטובת קידום העסק ולהגדלת חשיפת המותג, המוצר או השירות שלנו  בעלות יחסית זולה ממה שמוצע בערוצי פרסומים פיזיים אחרים זאת משום שהרשת הפכה להיות נגישה לנו מכל מקום לרבות מכשיר הסמארטפון שלנו .

כחלק חשוב מרשת האינטרנט יש את הרשתות החברתיות הקיימות שהפכו להיות בזמן האחרון לכלי נגיש לכל אדם ולכל בעל עסק . הרשתות החברתיות  מהוות פלטפורמה של רישות חברתי ועסקי כאשר כל בעלת  עסק חייבת לתכנן ולכלול באסטרטגיה השיווקית  שלה בכדי להגיע לקהלי היעד ברשתות אלה ולמכור להם את המוצר או השירות .

לפני שניגשים לעולם הרשתות החברתיות חייבים להבין את השפה , הקהל , הנראות והדרך להגיע אליהם … חשוב להיראות מקצועי גם ברשתיות החברתיות .

פנימית

על הנושא הזה בנתה יסמין את תכנית "יסמין דיגיטל " לקהל נשים בעסקים יהודיות וערביות שמחולקת לשני חלקים  חלק ראשון ללמוד בקבוצה את כללי השיווק ברשתות החברתיות  החלק ה2 ליווי פרטני עם יועצת עמותת יסמין ולעשות הלכה למעשה  את הקידום בפייסבוק ביוטיוב ועוד במסגרת התכנית למדו הנשים  מהי הדרך הנכונה לשווק בפייסבוק,  כיצד פותחים ומגדירים עמוד עסקי בפייסבוק , כיצד בונים אסטרטגיית שיווק- מהגדרת מוצרים, דרך הגדרת קהלי יעד ועד פניה לקהלי היעד.,  כתיבה שיווקית בפייסבוק- איך עושים את זה נכון,   פרסום והשתתפות בקבוצות,  בחירה ועריכה של תמונות, כולל לימוד אפליקציה לעריכת תמונות. המשתתפות למדו את  עקרונות ושפת השיווק ברשתות החברתיות תוך כדי תרגול על המחשב האישי שלהן וחומרים שיווקיים מוכנים מראש שהביאו איתן. מה שהפך את התכנית ליישומית בעבורן והשאיר להן טעם של עוד…

תכנית "יסמין דיגיטל " חלק 1 שהתקיימה בהצלחה השתתפו מעל ל15 בעלות עסקים מהעיר נצרת בליווי ובתמיכה עירית נצרת . המשתתפות גילו רצון ללמוד ולהתעמק בשווק ללקוחות הפיסבוק והרשתות החברתיות. וגילו מעורבות והתלהבות רבה. במהלך ההרצאה אנה משתתפת בתכנית נשמעה אומרת " רוצה מאוד המשך, יש עוד הרבה מה ללמוד בנושא"  לאה  התלהבה מהמנחה "מעניין מאוד וחשוב המנחה מקצועית" ועוד תגובות מרגשות. יסמין תמשיך ללוות קבוצה זאת במטרה לגרום לגדילה בעסקים הן במכירות והן בפיתוח העסק.

עוד על יסמין דיגיטל נקרא לקרוא כאן