חדשות יסמין

"שטראוס" בחרה לקדם את חזון ופעילות עמותת "יסמין"

החברה המובילה במשק "שטראוס", ממשיכה להתגייס למימוש חזון עמותת "יסמין" ויחד עם "ציונות 2000", בחרה לקדם את פעילותה לרגל יום האישה הבינלאומי. כיראם בלעום, מנכ"לית ומייסדת "יסמין": "אני מודה להנהלת החברה על שותפות אמיצה ליצירת מנהיגות נשים כלכלית בישראל"

גם "שטראוס" בחרה "יסמין": החברה המובילה במשק ממשיכה לתמוך ולקדם את חזון עמותת "יסמין", עמותה הפועלת ליצירת שדרת מנהיגות נשית בישראל, באמצעות הצמחת נשות עסקים עצמאיות, יהודיות וערביות, לחזית העשייה הכלכלית והחברתית בישראל.

"שטראוס" היא אחת מבין עשרות החברות, הארגונים והאנשים המובילים בכלכלה הישראלית, הבוחרים לצעוד יד ביד  למימוש חזון עמותת "יסמין". יש לציין כי לאחרונה בחרה חברת "שטראוס" לארח את אחד המפגשים המשמעותיים שעורכת עמותת יסמין בין בעלי תפקידים בכירים בארץ לבין משתתפות תכנית "זינוק" של יסמין- התכנית הראשונה והיחידה בארץ שמזניקה את בעלות העסקים להצלחה. בכך ובתמיכתה הגורפת בפעילות העמותה, הוכיחה חברת "שטראוס" כי היא שותפה אמיצה לחזון "יסמין" לשינוי כלכלי וחברתי בישראל, יצירת הנהגה נשית ושילוב נשים בתפקידי מפתח בחברות וארגונים במגזרים הציבוריים והפרטיים.

הפעם, כאמור, החליטה חברת "שטראוס" לתרום לפעילות "יסמין" לרגל יום האישה הבינלאומי והיא תעביר תרומה משמעותית מהכנסותיה לטובת פעילות העמותה, במסגרת מבצע רכישות "און ליין" של קפסולות האספרסו של "שטראוס".  ב"שטראוס" מסבירים את הבחירה בעמותת "יסמין": "עמותת יסמין פועלת למען קידום שינוי כלכלי וחברתי עבור עסקים בבעלות נשים יהודיות וערביות מכל המגזרים, הדתות והשכבות הסוציו- אקונומיות וזאת על מנת לאפשר לנשים בישראל להשתתף באופן מלא בכלכלה הישראלית, להעלות ולקדם את סטטוס הנשים בישראל, יצירת חיים משותפים בין יהודים לערבים, תוך חיזוק הכלכלה והחברה הישראלית". עוד מציינים ב"שטראוס" כי שיתוף הפעולה נועד לקדם גם שיתוף פעולה נרחב עם להתאגדויות נשים המגדלות קפה במדינות מתפתחות, בהן הוקמו חוות קפה וביניהן, קולומביה, קוסטה ריקה, אינדונזיה, וייאטנם, בורמה, קונגו, קניה, אתיופיה ועוד.

כיראם בלעום, מנכ"לית ומייסדת "יסמין", מסרה כי: "אני מודה להנהלת החברה על שותפות אמיצה לכל אורך הדרך ועל האמונה בחזון ובמטרות עמותת יסמין, שעד כה הצליחה להצמיח ולשלב אלפי נשות עסקים עצמאיות מכלל המגזרים, האוכלוסיות והשכבות במדינה בצמרת הכלכלית של המשק. הכוח של יסמין הן מהעשייה, הליווי ודחיפת הנשים לפסגת ההצלחה העסקית והן מהיכולת שלה לרתום את החברות ובעלי התפקידים הבכירים ביותר במשק למימוש החזון. אנו מאמינות בכוח של נשים לבנות מנהיגות אחרת, מנהיגות כלכלית חזקה וייצוגית ונמשיך לחתור לשינוי המיוחל, לחזק את החוסן הכלכלי של נשות העסקים ולייצר שדרת מנהיגות נשית מובילה".   

כיצד מצטרפים ותומכים בפעילות?
עבור כל רכישה של קפסולת 100% קולומביה בחנות האונ-ליין של קפה עלית, בין התאריכים 3-17.3.19, שטראוס תעביר 10 שקלים בשם הרוכש לעמותות המקדמות העצמה נשית, וכן תכפיל את התרומה ותוסיף 10 שקלים נוספים. התרומה תחולק בין שתי עמותות, אחת מהן היא עמותת "יסמין", אשר נבחרו בשיתוף עם ציונות 2000 לאור הדמיון הערכי והמטרות המשותפות להן ולמיזם MORE THAN A CUP של חברת "שטראוס". החיבור לקפסולות 100% קולומביה (בעוצמה 8) נובע מכך שקפסולות אלה מיוצרות מקפה שמגיע מחווה המשתתפת בפרויקט More Than A Cup. את הרכישה והתרומה ניתן לבצע בחנות האונ-ליין של קפה עלית בלבד https://elite-coffee.co.il/.