חדשות יסמין

עסקים בבעלות נשים מנוע צמיחה כלכלי

עמותת יסמין ממשיכה לפתח תכניות ייעודיות לקידום עסקים בבעלות נשים בכל רחבי הארץ , מתוך אמונה כי עסקים בבעלות נשים הם מנוע צמיחה כלכלי.
בשנת 2018 חרטנו על דגלנו מתן כלים וידע יישומיי המבוססים על תכנית פעולה ויעדים שנתיים לכל עסק ממשתתפות התכנית, במטרה להביא לשינוי בגדילה ובהרחבת עסקים אלה.
תכנית "בואו לעשות עסקים " מיועדת לנשים שיש להן שאלות והתלבטויות ורוצות לקבל ייעוץ עסקי מאנשי הצוות המקצועי של עמותת יסמין להרחיב ולפתח את העסק.
תכנית "בואו לעשות עסקים " מתוכננת להתקיים ברחבי הארץ כמפגש חודשי עסקי בעיר או אזור מסוים שיקבע מראש ע"פ תכנית הפעולה של עמותת יסמין. במפגש העסקי יסמין מזמינה את הצוות המקצועי שלה אשר יפגשו עם 30-50 בעלות עסקים מאותו אזור וייתנו להן ידע והנחיות להגדלת העסק הלכה למעשה. בכל תכנית מקפידה עמותת יסמין ליצור ולבנות קשרים בין כל הקבוצות של תכנית "בואו לעשות עסקים" ורישות עסקי ולהפוך אותן לקהילה עסקית התומכות האחת בשנייה. בתאריך 5 לחודש פברואר 2018 ובשיתוף עירית חיפה, ארגנה יסמין את תכנית "בואו לעשות עסקים " לנשים מהעיר חיפה ואזור הצפון. מעל 35 נשים יזמות ובעלות עסקים יהודיות וערביות , באו לשמוע ולהתייעץ עם הצוות המקצועי של עמותת יסמין .
ביאטריס
את המפגש פתחה הגברת ביאטריס רוזן כץ יועצת ראש העיר חיפה למעמד האישה אשר הדגישה את הרכש הציבורי כפתרון לעסקים בבעלות נשים והזמינה את המשתתפות להירשם למאגר העיריה כספקיות נותנות שירות .
הגברת כיראם בעלום מייסדת עמותת יסמין, הזמינה את הנשים להכיר את תכניות יסמין ואת עמותת יסמין כפלטפורמה לעסקים בבעלות נשים.
לאחר מכן האזינו המשתתפות להרצאתה של יועצת המיתוג והשיווק מטעם עמותת יסמין הגברת רינת בין , אשר נתנה טיפים לשיטות מיתוג נכונות לעסק הקטן והבינוני המשתתפות שאלו שאלות את רינת וקיבלו מענה ותשובות ברות יישום.

רינת

הרצאתו של מר ראיד אבו ריא מנהל קרנות להלוואות לעסקים קטנים בבנק הפועלים בנושא התנהלות פיננסית מול הבנקים. בהרצאתו נתן ראיד טיפים רבים הקשיב לצרכים ולקשיים שלהן בהתנהלות מול הבנק ונתן תשובות לשאלות שעלו בנושא הרחבת העסק מבחינה פיננסית . המשתתפות הקשיבו ולמדו ממנו על שיטות ודרכי השגת מימון למען קידום העסק .

ראיד1
יהודה יזרעאלי יועץ פיננסי הדגיש את חשיבותו של ניהול תזרים המזומנים בעסק , ואת חשיבות הדוחות הכספיים וענה על שאלות רבות בנושא.
המפגש היה פורה ועזר לרבות מהמשתתפות לקבל תשובות לשאלות שהיו להן בנושא ניהול וקידום העסק.

יהודה
עמותת יסמין הזמינה את המשתתפות לקבוצת ווטצאפ ולקבוצה עסקית סודית בפייסבוק המיועדת למשתתפות התכנית לצורך קשירת קשרים, שיתופי פעולה וקידום העסק.
עקבו אחרינו בעמוד הפייסבוק ובניוזלטר שלנו והתעדכנו על מועד המפגשים.