חדשות יסמין

כנס יסמין ה 20 "Digital Me"

מאות נשים השתתפו בכנס ה-20 של עמותת יסמין

שעסק בפיתוח נכסים דיגיטליים שיווקיים

במהלך הכנס הועברו הרצאות מרתקות, התקיימו סדנאות ונשמעו סיפורי הצלחה מעוררי השראה.
כיראם בלעום, מנכ"לית ומייסדת "יסמין", הודתה לכל השותפים לכנס: "פיתוח העסק בערוצים דיגיטליים הוא צעד חובה לכל בעלת עסק שרוצה לשרוד, שלא לומר לצמוח"

"אנחנו ברות מזל שנולדנו לדור הזה, שניתנה לנו ההזדמנות לבחור את הקריירה שלנו. מניסיוני, כאישה וערביה שחוותה אפליה מגדרית, לאומית ועל רקע מגורים בפריפריה, כנשות עסקים אנחנו נתקלות במשפטים שמורידים אותנו, ולכן אנחנו צריכות להצטייד בחוסן נפשי, על מנת להיות אימהות טובות ובעלות קריירה, להאמין בעצמנו, לזקוף את ההצלחות שלנו לזכותנו, להקיף את עצמנו בנשים הנכונות, במעגלי נשים מצליחות ולהפרות ולתמוך אחת בשנייה", כך פתחה עולא בכר סלאמה– מנחת הכנס, את הכנס ה-20 של עמותת יסמין- דיגיטלMe , אשר התקיים בשיתוף איגוד האינטרנט הישראלי והוקדש להעלאת המודעות ומתן כלים לפיתוח אמצעי שיווק דיגיטליים לבעלות עסקים, מתוך הבנה שהקמת וניהול נכסים דיגיטליים הם תנאי הכרחי כיום לניהולו של  עסק מצליח.
את הכנס יזמה והובילה כיראם בלעום, מייסדת ומנכ"לית עמותת יסמין, אשר פועלת  להצלחתן של נשים יהודיות וערביות בעלות עסקים עצמאיים, במטרה לייצר שינוי כלכלי וחברתי במדינת ישראל. "לפני שלוש שנים פגשתי את כיראם, אישה חזקה וחדורת מוטיבציה, תודה על קיומך, על ההשראה", אמרה לה בהתרגשות בכר סלאמה בסיום דבריה.
אשת העסקים המצליחה, שצמחה בעמותת יסמין וכיום מכהנת כיו"ר עמותת יסמין, רוג'ט חינאוי, אמרה בדבריה כי: "עמותת יסמין עושה המון על מנת לקדם ולשלב נשים בכלכלה.יסמין חרטה על דגלה לבנות ולחזק חיים משותפים של ערבים ויהודים, ולכן מכשירה ומלווה כאלף נשים בשנה בכל הארץ, ערביות ויהודיות. מניסיוני האישי, בכל פעם שהגעתי לקורס או ליום עיון, או המפגש השנתי, של העמותה, קיבלתי כלים יעילים לקידום העסק".

 יעל דרומי, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת מחזיקי תיקי עניין בנק הפועלים, השותפה לדרך ולפעילות של עמותת יסמין, אמרה כי: "הבסיס להצלחה הוא ידע. כשנשים מגיעות לנהל עסק, הן מרגישות פחות בטוחות מגברים, ועל חוסר ביטחון ניתן לגשר באמצעות ידע. הכנס הוא דרך להצליח ולהגשים חלומות ולהצליח". מיטל שוורץ, סמנכ"לית איגוד האינטרנט הישראלי, שוחחה עם באות הכנס אודות חשיבותה של אסטרטגית מיתוג העסק באופן דיגיטלי וחשיבותו של אתר אינטרנט לקידום העסק. ד"ר מיכל שפירא, ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית, הקריה האקדמית אונו, שאירחה את הכנס, אמרה כי: "עולם הדיגיטל סגר את הפער בין המפרסמים הגדולים לקטנים. היום כל מי שיודע להשתמש נכון באמצעים הדיגיטליים, יכול להגיע רחוק עם המסר שלנו".

במסגרת הכנס, התקיימו הרצאות מעשירות, אשר נפתחו בהרצאתה של ורד חורי, מנכ"לית EWISE , שנתנה כלים שימושיים לשיווק ללקוחות: "יש לנו כמות קטנה של לקוחות ואנחנו יכולות להתייחס אליהן אחרת. צרו הפתעות, אפיינו את אישיות המותג, קבעו ערכים כציר מרכזי לאישיות. ההמלצה שלנו להפריד בין המותג לאישיות הפרטית שלך". עוד דיברה חורי על אתרי סחר, פייסבוק, ניהול קבוצות, צ'אט בוטים ועוד.

אחד מרגעי השיא בכנס היה פאנל "מנצחות בעידן דיגיטלי", בהשתתפות הנשים המצליחות תמר נדלר, מייסדת ומנכ"לית חברת LINK2, ד"ר אסמאא גנאיים, מייסדת ומנכ"לית INNDIGITAL, רחלי גנות, מייסדת ומנכ"לית חברת RACHIP ורוני רוס, יו"ר ומייסדת חברת פנורמה – שעשתה אקזיט למיקרוסופט, בהנחיית יעל וינר, מייסדת ובעלים משותף HERIZON. הנשים סיפרו על הדרך להצלחה, נתנו כלים וטיפים וענו על שאלות, והפכו למקור להשראה עבור משתתפות הכנס. ד"ר אסמא גנאיים, אמרה למשתתפות: "אני ממליצה ליזמיות בתחילת הדרך לזהות מה בדיוק הן רוצות, ולהסתכל באופן ריאלי על השטח, לחבר בין החלום והתשוקה בין השטח והריאליות".
בין הרצאות האורחים שמהן נהנו הנשים היה גם קובי גמליאל, WIX HEAD OF USERMARKETING -"איך מנהלים וגדלים בעולם של שיווק דיגיטלי?",  יאנה לנגר– שיווק וקידום ברשתות החברתיות ומאשה דשקוב, מייסדת ומנכ"לית DIGITALENT- 10 צעדים דיגיטליים שיכולים להפוך כל עסק קטן למותג מוביל. בחלקו השני של הכנס הועברו סדנאות מעשיות לפיתוח כלים דיגיטליים. דביר כהן, מנהל קבוצת פייסבוק, לימד אודות אסטרטגיה ופרקטיקה להקמת חנות אינטרנטית, סיגל אמסלם, מנטורית, לימדה איך לייצר סיפור מיתוגי לעסק ואורי אינדורסקי העביר סדנא בנושא חווית לקוח של עסק קטן בעידן דיגיטלי.

כיראם בלעום, מנכ"לית העמותה, הודתה לכל השותפים לכנס, לפעילות ולחזון העמותה ומסרה כי: "זו כבר לא שאלה של נחיצות, זו שאלה של הישרדות. פיתוח העסק בערוצים דיגיטליים הוא חובה, לא רשות ומי שלא תשכיל להבין זאת, תמצא את עצמה עם עסק לא רלבנטי, בלי יכולת לפתח שירותים מתקדמים ללקוחותיה, בלי להעניק להן חווית קנייה והכי גרוע- בלי שיהיה לה מה להשאיר לדורות הבאים. באמצעות הכנס ביקשנו לעלות את המודעות לנושא ולתת לבעלות העסקים את הכלים מעשיים לפיתוח נכסים דיגיטליים.
"עם סיום הכנס קיבלנו תגובות אוהדות שחיממו את הלב ואני מבקשת להודות באופן אישי לבנק הפועלים וחברת בזק תקשורת, השותפים המרכזיים של עמותת יסמין  לכנס, אשר מלווים את יסמין בהובלת וקידום תכנית יסמין דיגיטל לאורך כל הדרך. יסמין תמשיך לקדם ולעלות לסדר יומן של בעלות העסקים העצמאיות את חשיבותו של הדיגיטל לניהול עסק מצליח".

לתמונות מהכנס לחצו כאן. (קרדיט צילום: שלומי מזרחי).

למילוי משוב על הכנס לחץ כאן