חדשות יסמין

כנס אינטל בשיתוף עמותת יסמין בנושא "תקשורת בסביבה מגוונת"

בתאריך 16.5.2017 בקמפוס אינטל בפתח תקווה התכנסו בכירי אינטל ישראל  לצד ספקים ונותני שירות אנשי ונשות עסקים וצוות עמותת יסמין  למפגש בנושא  "תקשורת בסביבה מגוונת".

עמותת יסמין המובילה ומקדמת עסקים מגוונים יציבים בעבודה עם תאגידים, החלה כבר לפני 4 שנים   להוביל לשינוי משמעותי בתחום. אינטל ישראל הצטרפו למסע של יסמין והחלו גם הם להטמיע את השינוי והעניקו הזדמנות גם לעסקים אלו להשתלב בחברה.

ההרצאה הראשונה בכנס הועברה ע"י אורן צידון, מנהל רכש בכיר באינטל ישראל, אשר נתן סקירה קצרה על החברה בעולם ובישראל והדגיש את מדיניותה של החברה בהעסקת ספקים מגוונים. בין העובדות שהציג: כ- 90% מהרכש באינטל מגיע מספקים קטנים ובינוניים. וכי הובלה חברתית באינטל חרוטה על דיגלם.

הילה אופיר מציונות 2000 מנהלת תחום עסקים קטנים למען הקהילה נתנה סקירה על מעורבותה של ציונות 2000 בקידום עסקים קטנים בעבודה עם תאגידים בשיתוף עמותת יסמין , מתוך אמונה כי קידום עסקים הינה אחריות חברתית מהמעלה הראשונה אשר תביא לצמצום הפערים החברתיים במדינת ישראל.

יאיר פז, מרצה בינלאומי לגישור פערים בין תרבותיים ומנהל פיתוח עסקי בחברת  Globaleyes  העניק הרצאה על הפערים התרבותיים בין מדינות בתחום ההתנהלות העסקית ועל האתגרים הנובעים מעבודה בזירה הגלובלית, והציע פתרונות המאפשרים לגשר על פערים אלו כאשר מבינים מכירים ומזהים את השוני

אינטל קבוצתי

כיראם בלעום מייסדת עמותת יסמין המקדמת עסקים בבעלות נשים  מכל המגזרים, הציגה את מיזם  WESOURCE  ספקים מכל הגוונים בתמיכת בנק לאומי, קבוצת שטראוס וציונות 2000 שמטרתו להכשיר ולהסמיך עסקים מגוונים ויציבים , במטרה לאפשר קרקע לעבודה עם תאגידים וחברות גדולות במשק. יסמין נמצאת בשיתוף פעולה הדוק עם אינטל בתהליך זה, שכבר נושא פרי בימים אלה.

הרצאה בנושא יזמות הלכה למעשה הועברה ע"י רחלי גנות, מנכ"לית רייצ'יפ, חברה המספקת שרותי פיתוח ואימות שבבים במיקור חוץ  ועובדיה הינם בעיקר נשים במגזר החרדי.  גנות סיפרה על השוני התרבותי כחברה בעלת אוריינטציה חרדית הנותנת שרות בכל הארץ. הבנת השוני בין המגזרים מקלה על עבודה משותפת.

הרצאה אחרונה הועברה על ידי דן חורש, מנהל מערכות ותהליכי גיוס באינטל אשר נתן דוגמאות על הטיות חברתיות המוטמעות בנו ומשפיעות על תהליכי הגיוס. הכרה ושליטה בתכונה זו הקיימת בכל אחד תורמת ליצירת חברה רב גונית מבחינה תרבותית.

לסיכום, רבות דובר בכנס על כך שכל עובד, ספק ונותן שירות מביא אתו את התכונות התרבותיות  והאישיות שלו שתורמות לחברה יצירתיות וחדשנות ומאפשרות צמיחה בכל ארגון המאפשר זאת. עמותת יסמין תמשיך לקדם עסקים מגוונים ותקדם פלטפורמה בתאגיד של "רכש מגוון" , במטרה לאפשר התפתחות עסקית עשירה והשתלבות מוצלחת בקרב יותר ויותר חברות וארגונים בישראל. למען כלכלה חזקה וחברה שווה ומהודקת.

אינטל מקשיבים