חדשות יסמין

כללי המשחק לתפקיד דירקטור זה קשרים

את המפגש הראשון בחלק היישומי בתכנית "איזון" דירקטוריות משפיעות פתחה יעל דרומי מנהלת חטיבת בעלי עניין בבנק הפועלים שהינו תורם לתכנית מזה שלוש שנים ועוקב אחר העמותה ופועלה שנים רבות. את מפגש הפתיחה כיבד בנוכחותו גם שמואל מאוטנר מנהל הרכש בבנק.

יעל שיתפה את הנשים בתובנות מהקריירה המקצועית שלה בסביבה גברית. ומהי המחויבות של נשים בעולם העסקים. יעל ייעצה לנשים להגיע לכל פגישה מוכנות ושולטות בחומר. "תפקידנו כנשים הינו להטביע חותם ולהוסיף את קולנו בהתנהלות בסביבה עסקית גברית. הקול הנשי מביא ערך ופתרונות שהתפיסה הגברית אינה מביאה. ניהול נשי מתאפיין בניהול דמוקרטי, נשים מתייעצות יותר, אמפטיות ומכילות דעות שונות ומתאפיינות ברמה נמוכה יותר בלקיחת סיכונים. נשים מנהלות מאצילות סמכויות, קשובות ומשתפות בקבלת החלטות. כתוצאה מהבדלים אלו המגובים במחקרים מראים שסגנון זה מתאים יותר בניהול משברים והוא יעיל ואפקטיבי יותר"

IMG-20180424-WA0005יעל קראה לנשים להעז ולהביא ניהול נשי בכל חב' עסקית. לא לחשוש להביא את הקול הנשי האישי הייחודי שלכן. נשים בעולם זה המביאות תפישה זו יכולות לשנות את השיח. האומץ לבוא ולהגיד יש לי תפישת עולם שונה, אחרת ולספוג באומץ את גלגולי העיניים זו משימתנו המרכזית".

יעל אחלה הצלחה לנשים בדרך מלאה אתגרים, דרך מרתקת ומקווה לראותן כדירקטוריות ומובילות שינוי חברתי עמוק המתחיל כאן!

 מיכל ישראל  נטווקינג איך עושים אותו נכון
הרצאתה של מיכל ישראל המתמחה בשיווק אימון וליווי עסקים עסקה היום בנטוורקינג כיצד לעשות זאת נכון מבלי לעייף ולהתיש ולהשיג את התוצאה הרצויה.נטוורקינג = חשיפה להזדמנויות שאת צריכה!
הטיפים של מיכל
למפות את "מגרש המשחקים" מי האנשים הרלוונטיים לנו שיעזרו לנו להתקדם.
"נאום המעלית"  – יש לנו עשרים שניות ליצור רושם ראשוני ודקה להעברת מסר! "נאום המעלית" חייב להיות מחודד מדויק ומהודק. "יצרתן קונטקט זקקו את המסר"! זוהי שיחת מכירה לכל דבר.
חשוב לתחזק לתפעל ולמקסם את רשת הקשרים!
נקבעה פגישה ראשונית יש לזכור כי "הנותן מקבל" כלומר לשים על השולחן מה התועלות לשני הצדדים.
כאשר מציגים מטרות יש לנסח בעתיד בזמן הווה לדוגמא בשנת 2019 אכהן כדירקטורית ב… להתנסח בבהירות "מה אני רוצה ומה אני יכולה לתת"
"תהיי מדויקת לגבי מה שחשוב לך ומה המטרות שלך".
קבעת פגישה: יש להציג לצד השני את התועלות מהפגישה.
להגיע מוכנות.

IMG-20180424-WA0018

לא להעמיס בעודף מידע אשר יגרום לדברים החשובים להתמסמס. מומלץ לתת לצד השני שלוש סיבות בלבד. המטרה ליצור מערכת יחסים וקשר לאורך זמן.

להבין מהו מפגש האינטרסים בניכם במה אנו דומים ומשלימים אחד את השני . לברר כיצד ואיך ניתן לשתף פעולה, להבין כיצד כל צד יכול להפרות אחד את השני, כיצד ניתן לעזור אחד לשני.
פגישה טובה היא פגישה המתנהלת סביב שאלות הפגישה צריכה ליצור חיבור והבנה כי שני הצדדים יוצאים נשכרים.
הכי חשוב לתחזק את הקשר לאורך זמן לדעת מה אני נותנת ולדאוג אחת ל- 3 חודשים לתת לו ערך.
הרצאה חשובה ומעניינת זו עזרה למשתתפות לחדד תוך כדי תרגול את המסרים שלהן להבין ולדייק למטרה. להעריך ולערוך את מפת הקשרים שלהן אשר יעזרו להן בקידום עסקיהן ומיפוי הקשרים לתפקיד דירקטוריוניות.