חדשות יסמין

חדש: הלוואות חוץ בנקאיות לפתיחת עסק חדש

יסמין ממשיכה להוביל שותפויות עם החברות והתאגידים הגדולים במשק, ולהרחיב את סל השירותים. שיתוף פעולה חדש עם "קרן נתן" מציע הלוואות חוץ בנקאיות, המותאמות לנשים שרוצות להקים עסק חדש

יסמין הולכת ומרחיבה את השותפויות עם הארגונים הגדולים בארץ, אשר בוחרים מצדם לקדם את חזון העמותה בפעילות משותפת, במטרה לייצר מנהיגות כלכלית נשית בישראל. עשרות חברות וארגונים כבר בחרו לקדם נשים בכלכלה הישראלית, במסגרת שותפות עם עמותת יסמין, אליהם מצטרפת כעת גם קרן נתן להלוואות חוץ בנקאיות.
"יסמין מייסדת, מלווה ומושכת למעלה את הנשים", אומרת כיראם בלעום, מייסדת ומנכ"לית, הארגון הראשון מסוגו במדינת ישראל, אשר מתמחה בקידום נשים יזמות, בעלות עסקים עצמאיים, מכל המגזרים והאוכלוסיות ברחבי הארץ: "יסמין יצרה עד היום קאדר של מנהיגות נשית, המכהנות בתפקידי מפתח והן עצמן מהוות מעגל נוסף של עוצמה".

יסמין מרחיבה את השותפויות עם החברות והתאגידים הגדולים במשק!
עד כה סייעה, שילבה וליוותה יסמין כ- 11,000 נשים בכלכלה הישראלית ובנתה חומה של נשים עצמאיות וחזקות כלכלית, במטרה לשנות מפת העסקים והחברה ולהביא לצמיחה כלכלית ומנהיגותית של נשים בישראל. "יסמין הוא הארגון הראשון במדינה שמתמחה ומקדם  קהל נשים בעסקים ומגזרים. הארגון מפגיש בין המגזרים ומייצר מציאות חברתית חדשה על בסיס קשרים עסקיים של נשים יהודיות וערביות. הכוח שלנו, בין היתר, נובע מהשותפויות העסקיות עם גופים וחברות, שמבעים בזה אחר זה אמון בחזון הכלכלי והחברתי שלנו. אחת הדוגמאות לכך, היא מיזם מדהים לשינוי מדיניות הרכש הציבורי והכלכלי, שמאפשר למעשה לעסקים קטנים להירשם במאגרי הרכש של החברות הגדול במשק, כחלק מאותם שיתופי פעולה שאנו מייצרות עם תאגידי ענק", אומרת בלעום.

הלוואות מותאמות אישית ליזמות חדשות
כאמור, הארגון הולך ומעמיק את סל השירותים והשותפויות, במטרה לקדם נשים בעלות עסקים ולמשוך אותן למעלה. לראשונה יצרה יסמין שותפות שתאפשר לנשים לקבל הלוואה להקמת עסק חדש ראשון ללא ריבית, מיזם שנועד להסיר את החסם הכלכלי המונע מנשים לפתוח את עסק עצמאי. לשותפות הזו חברה מנכ"לית "קרן נתן" דורית להב צור. , קרן נתן מעניקה הלוואות לזכאיות והוא מותאם במיוחד עבור אלו שאינן יכולות לקבל מהבנק הלוואה לצורך הקמת עסק.

ההלוואות ניתנות בתנאים מתאימים ללא ריבית ומיועדות לאותן נשים הרוצות להקים לראשונה עסק חדש. כל הלוואה תעמוד על סכום של עד 240 אלף שקל, למשך 3 שנים. תקופת הגרייס או ההחזר של ההלוואה תקבע לכל יזמת בנפרד, על פי סוג העסק ויכולותיה. בין היתר השותפות החדשה מתאימה לנשים המעוניינות להקים עסק ראשון שמצריך השקעה ברכישת חומרי גלם וציוד. לבדיקת זכאות יש להגיש בקשה ראשונית בהתאם לקריטריונים של הקרן (www.nksf.org.il).

"אנו מבקשות להסיר את החסם הממוני מדרכן של נשים ששואפות לצאת לדרך עצמאית כלכלית ובכך, לסייע להן להתגבר על המכשול של מימון הקמת העסק", מסבירה בלעום, מבחינתנו מדובר בעוד אופציה, עוד דלת שאנחנו פותחות להצמחת נשים והכל לצד הצעה למתן ליווי שלנו בתהליכי הקמת העסק. גם לאחר מכן אנחנו ממשיכות לדחוף אותן למעלה עד לצמיחה והגדלת הרווחים, שילוב בתפקידי מפתח ועוד, במסגרת מודלים ייחודיים שפיתחנו ואנו מיישמות בתכנית המעשיות של הארגון.

"זו ההזדמנות גם להודות לשותפים הרבים שלנו. השותפות העסקית היא הבסיס להכל אבל היא גם אמצעי לקידום חזון משותף, שיביא לשינוי כלכלי וחברתי בישראל. חרטנו על דגלנו לקדם עסקים בבעלות נשים יהודיות וערביות ולבנות קרבה בין העמים על בסיס כלכלה משותפת וצומחת , ליצור מנהיגות כלכלית נשית שמשפיעה על דעת הציבור – וכל שותפות חדשה היא עוד צעד חשוב בדרך למטרה".

השותפות שלנו- היא המקפצה שלך לפתיחת עסק- מלאי טפסים מקוונים והירשמי לבדיקת זכאות>> לינק להרשמה