חדשות יסמין

הצלחה נוספת לתוכנית איזון: מעצבת הפנים רוית פרנק מונתה לדירקטורית

מעצבת הפנים רוית פרנק החלה את הקשר שלה עם עמותת יסמין לפני מספר שנים כאשר חיפשה דרך לצמוח ולהרחיב את העסק שבבעלותה ולרכוש כלים נוספים להצלחתו. היא השתתפה בתוכניות שונות, המרכזית בהן היא התוכנית היוקרתית "איזון – דירקטוריות משפיעות", בעקבותיה הפכה ממש לאחרונה לדירקטורית בחברת "להבות", המייצרת ציוד ומערכות לגילוי, כיבוי ומיגון אש.

הכירו את רוית פרנק, תושבת קיבוץ להבות הבשן שבגליל העליון, נשואה ואם ל- 3. מאז סיימה את לימודי עיצוב הפנים במכללה למנהל בשנת 1998 עובדת פרנק בתחום. היא החלה בעיצוב חללים ותערוכות ומשם התמקדה בעיצוב בתים פרטיים ומשרדים, תחילה כשכירה וב- 8 השנים האחרונות כבעלת עסק עצמאי. לצד עיסוקה כמעצבת משמשת פרנק כמרצה במכללת תל חי ובמכללת צפת, בה היא גם מרכזת את קורס ההום סטיילינג. לאחרונה נבחרה פרנק לדירקטורית בחברת "להבות", המייצרת ציוד ומערכות לגילוי, כיבוי ומיגון אש.

התוכניות של עמותת יסמין מספקות השראה נשית

אל עמותת יסמין הגיעה רוית פרנק לפני מספר שנים, כאשר חיפשה להגדיל את העסק שבנתה בשתי ידיה. "חיפשתי כל הזמן איך לצמוח ולגדול" מספרת פרנק "לכן הגעתי לעמותת יסמין והשתתפתי בקורסים והכשרות שונות. כשאת עצמאית את לבד, מקבלת החלטות לבד, נושאת לבד באחריות וכשיש עמותה כמו יסמין את כבר לא לבד." עוד הוסיפה פרנק כי "ההכשרות, הייעוץ והליווי נתנו לי כלים ואפשרו לי להתרחב, לגדול ולהגדיר את העסק שלי כספק עבור חברות גדולות". הצלחת העסק הביאה לגידול במספר הלקוחות, להגדלת הרווחים בעשרות אחוזים ולקליטתם של עובדים נוספים בעסק שלה.

אחד היתרונות המרכזיים, לדברי פרנק, בתוכניות ובהכשרות שעברה בעמותת יסמין, הוא המפגש עם נשים עצמאיות נוספות. "כשאת נמצאת בחברת נשים עצמאיות זה משנה את הקונספציה", אומרת פרנק. "אלו נשים שרוצות להצליח ומגיעות עם הרבה מוטיבציה ויצירתיות, ומעניקות השראה האחת לשניה".

דירקטורית בחברת "להבות"

לאחרונה כאמור, עשתה פרנק קפיצה נוספת בקריירה כאשר נבחרה לחברת דירקטוריון ב"להבות", חברה לייצור ציוד ומערכות לגילוי, כיבוי ומיגון אש. פרנק, שנבחרה מתוך 10 מועמדים ומועמדות, זוקפת את ההצלחה לזכותה של תוכנית "איזון – דירקטוריות משפיעות" של עמותת יסמין, בה לקחה חלק במחזור הראשון.

תוכנית "איזון – דירקטוריות משפיעות" היא תוכנית הפועלת לשלב נשים בדירקטוריונים ובתפקידי מפתח בחברות מובילות במשק ובכלכלה הישראלית. התוכנית מקנה ידע רחב והבנה מעמיקה בעולם העסקים, הכלכלה והמשפט, וכן מעניקה ליווי של מנטוריות ומנטורים מובילים בתפקידים משפיעים במשק ובכלכלה, המייעצים ומסייעים למשתתפות להשתלב בארגונים ובחברות כדירקטוריות.

לדברי פרנק, "תוכנית "איזון – דירקטוריות משפיעות" נתנה לי כלים להכיר את תחום הדירקטוריון, שהיה חדש עבורי וסיפקה לי מקורות השראה שהניעו אותי בסופו של דבר לגשת ולהתמודד על התפקיד.  להיות דירקטורית ב"להבות" זה תפקיד שנושא עימו אחריות גדולה והשפעה הן על מדיניות החברה והן על אחרון העובדים בה. תודות לעמותת יסמין אני מגיעה לתפקיד מצוידת בידע וכלים".

במסגרת תוכנית "איזון – דירקטוריות משפיעות", שהחלה לפעול לפני כשנתיים, התקיימו  ארבעה מחזורים, בהם לקחו חלק כ- 120  בוגרות אשר למעלה מ- 45% מהן כבר מונו לדירקטוריות בחברות פרטיות וציבוריות, נתון חסר תקדים שמוכיח את ההצלחה הכבירה של התוכנית.

לדברי כיראם בלעום, מנכ"לית עמותת יסמין ויוזמת תוכנית "איזון – דירקטוריות משפיעות": "לנשים יש כוח, הן טובות בניהול וזה מוכח. לכן המטרה שלנו בעמותת יסמין היא להעניק לנשים את הכלים להשתלב בעמדות השפעה בכלכלה הישראלית ולמשוך אחריהן נשים נוספות. תוכנית "איזון" מצליחה לייצר אימפקט ולהוכיח את עצמה בשטח ורוית פרנק, כמו כל הנשים הנפלאות שלקחו חלק בתוכנית, היא דוגמה חיה לכך".

למידע נוסף על התוכנית לחצו כאן