המהפך של ניבין רוחאנה

ניבין רוחאנה, אחות אקדמאית בכירה, הגיעה לעמותת יסמין אחרי שחיפשה גורם מקצועי שיסייע לה בליווי והקמת עסק עצמאי. כיום היא הבעלים של מכון אסתטיקה מוביל לנשים ומי שהפכה לאחת מסיפור הצלחה הרבים של נשות יסמין. ניבין רוחאנה, בת 38, היא אחת מבין עשרות נשים שהצליחו להגשים חלום ולפתוח עסק עצמאי מצליח, אחרי שפנו לעמותת יסמין וזכו ללווי מקצועי מהעמותה. הסיפור המרתק שלה מתחיל בתפקיד בכיר בקהילה: "ראיתי וחוויתי את הכאב הגופני של המטופלים שלי", אומרת ניבין רוחאנה, אחות אקדמאית במקצועה, שפנתה לעמותת יסמין מתוך אמונה שהיא יכולה לפתוח עסק עצמאי, שישנה את חיי מטופליה. אותה החלטה לפנות לעמותת יסמין, שינתה בסופו של דבר גם את חייה שלה, וכיום היא בעלת עסק מצליח לטיפולי אסתטיקה.

השיחה ששינתה את חייה של ניבין ניבין, נשואה לווסים, אמא ל 3 בנים, הנה בעלת התמחות על בסיסית והתמחות בפצעים קשיי טיפול, עבדה בתחום הסיעוד 16 שנים כאחות והתמקצעה בטיפול בפצעים קשיי טיפול וצלקות. "ראיתי וחוויתי את הכאב הגופני והנפשי של המטופלים, ואיך הצלקת משפיעה על אורח ואיכות החיים שלהם", היא מספרת על המקצוע שבסופו של דבר הביא אותה להחלטה לפתוח דף חדש ולנסות לסייע למטופלים. בדרך להגשים את החלום, היא עבדה עם חברות תרופות שונות בתחום שיווק ומכירת תרופות מרשם אבל המטרה האמיתית עוד היתה לפניה: "תמיד חלמתי להקים מרכז שייתן מענה אסתטי מקצועי לכל סוגי הצלקות והפצעים ושאוכל לתרום לשיפור איכות חייהם של אנשים", היא מספרת, "וכך התחיל החלום אבל מכיוון שאין לי רקע בעסקים והקמת עסקים, חיפשתי תמיכה וליווי ופניתי לעמותת יסמין".

פנייתה של ניבין, התקבלה אצל מנכ"לית עמותת "יסמין", כיראם בלעום, אשר יצרה עמה קשר: "אני לא אשכח את הרגע הזה שקבלתי שיחה אישית מכיראם. היא שמעה אותי ואת החזון שלי והאמינה בי ובדרך שלי כבר מהשיחה הראשונה. לאחר מכן היא קיבלה אותי במשרדה, סייעה לי בהכנת תוכניות , כוונה אותי למסלול הנכון ובזכות תמיכתה וליוו אישי ממנה הצלחתי להקים את העסק ולהגשים את חלומי". כיום מנהלת ניבין את מרכז "איי פייס"- iface לאסתטיקה רפואית שבבעלותה. למרות שמקום מגוריה הוא עוספיה, בחרה ניבין בעקבות הליווי המקצועי של עמותת יסמין, לפתוח את המרכז באזור שבו נמצא קהל היעד המרכזי שלה, נשות המגזר הערבי. בצעד אמיץ, היא קבעה את מקומו בטירה שבמשולש במחוז המרכז בארץ.

ההצלחה של ניבין המעסיקה כיום 5 אנשי מקצוע
המרכז מעניק כיום את כל הטיפולים האסתטיים לפנים ולגוף. "הערכים של המרכז מבוססים על מתן טיפולים אסתטיים מקצועיים על ידי מיטב המטפלים ומצד שני על העצמת הנפש של כל אישה ולקוחה. אני מאמינה כי הגוף והנפש הם חלק בלתי נפרד ויש לטפח את שניהם באותה מידה, וזה חלק בלתי נפרד מאיכות החיים", אומרת ניבין, אשר מממשת כיום את החזון שלה: "המסר שלנו הוא שבמרכזנו תרגישי יפה מבחוץ וגם מבפנים ואנחנו מציעים את כל הטיפולים האסתטיים לגוף, החל מטיפול פנים ייסודי ועד טיפול ברקמות העמוקות של הפנים, טיפולי גוף מיצוק עור, הצרת היקפים, עיסויים טיפוליים, ירידה במשקל , ליווי מקצועי ורפואי לכל שירות, מקלחון שיזוף, ועוד הרבה טיפולים מגוונים. בנוסף, יש לנו 'חדר קסם', שבו מועברות בו סדנאות ופעילויות להעצמת נפש וידע של כל אישה הנכנסת למרכז iface".

המשמעות של השם iface שבחרה ניבין הוא "שאני יכולה להתעמת עם כל דבר המפריע לי, חיצוני או פנימי", ממש בדומה לתהליך האישי שהיא עברה עם עמותת "יסמין", במסגרתו הפכה לבעלת עסק עצמאי מצליחה, המעסיקה כיום בעצמה 5 אנשי צוות, רופאים ואחיות עם התמחות וניסיון בעולם האסתטיקה.