ההצלחה של נג'אח ח'יר

מים רבים זרמו בנהר מאז שסיפרנו את סיפורה מעורר ההשראה של נג'אח חיר שהקימה בעקבות מחלת הצליאק של בתה יארא, מאפייה נטולת גלוטן הקרויה על שמה.

סיפורה של נג'אח הביא לזכייתה של עמותת יסמין בפרס יו"ר הכנסת לשנת 2016 ולהתפעלות רבה גם מצד ח"כ מירב בן ארי שנשאה דברים במעמד הטקס וציינה כי "נג'אח היא דוגמא לאחת מתוך אלפי נשים שעמותת יסמין עוזרת להן להפוך לעצמאיות ולהקים עסק משלהן בעולם תחרותי ובזמן שיש הרבה קשיים, ובמטרה להגיע להצלחה".

בימים אלו מאפיית יארא הביתית מפקיעין עומדת לקראת התרחבות  במטרה להפוך את התוצרים  לחלק מקו יצור שישווק את המאפים בכל הארץ.

"היו לנו הרבה קשיים ואתגרים במהלך הדרך", מספרת נג'אח. "המרכזי שבהם הוא השגת אישורים, כמו גם הצורך במימון כדי שנוכל להתקדם. למרות זאת, עשינו את הצעד הזה כדי שנגדיל את העסק ונהפוך אותו ממאפייה ביתית למפעל ולקו ייצור וזאת ההצלחה הגדולה שלנו. החלום שלי זה שהמאפים שלי יגיעו לכל הציליאקים וכולם יוכלו ליהנות מהטעמים שיש לנו במאפייה".

על התרומה של עמותת יסמין לתהליך התרחבות העסק, מספרת נג'אח כי "יסמין הייתה הגב המלווה שלי, שתמך בי כל הדרך, שעזר ונתן לנו מכל הלב, אם במנטורים שעזרו בהתנדבות דרך יסמין, הפגישות שעשינו והעניקו לנו מהזמן שלהם. לימדו אותנו שיעורים חשובים במהלך הדרך".
נג'אח קיבלה מטעם עמותת יסמין ליווי מנטורינג מהישאם גרייבי בכיר לשעבר בבנק לאומי וכיום בעל חברת חיפה פולימרים בע"מ אשר ליווה אותה בבניית תכנית עסקית ובייעוץ פיננסי בנתינה מקצועית רבה. כיום מלווה מטעם העמותה את נג'אח המנטורית מירי פלג גרנות מומחית לשיווק ובעלת העסק המשפחתי שימל'ה. מירי מסייעת לנג'אח באופן פעיל בשיווק המיזם ובניית תכנית פעולה כנגזרת מהתכנית העסקית. בנוסף מקבלת נג'אח ייעוץ ותמיכה ממנכ"לית העמותה כיראם בלעום אשר דלתה פתוחה בפניה בכל שאלה ועניין.

נג'אח מביאה מניסיונה גם לבעלות עסקים אחרות ומציעה להן "לא להתייאש מאורך הזמן שיהיה להן בהקמת העסק. צריך סבלנות, בטחון עצמי גבוה, להתאמץ ולא לפחד מהצעד של הקמת עסק".

עמותת יסמין ממשיכה לעקוב, לעזור ולסייע לנשות עסקים בפיתוח העסק. ושומרת על קשר עם חברותיה.

קראו עוד על סיפורה של נג'אח כאן>>

לעמוד הפייסבוק של מאפיית יארא ללא גלוטן  כאן>>