ד"ר אנג'ל קאקונדה אלפחל

"שונות וגיוון במקום העבודה מובילים להצלחה"

ד"ר אנג'ל קאקונדה אלפחל מרמלה, עמיתה בסניף סופר-פארם קריית רמלה  (שיטת זכייניות מיוחדת של סופר-פארם), שבמרכזו רוקחים קהילתיים מקצועיים וצוות עזר מקצועי. העסק היום מעסיק כ- 65 עובדים יהודים, נוצרים ומוסלמים שעובדים בשיתוף פעולה, והוא משרת יותר מ-20 אלף לקוחות בחודש.

"התחלתי לעבוד כרוקחת ברשת לפני למעלה מ-25 שנים, במשרה חלקית במקביל ללימודי התואר השלישי", מספרת אנג'ל. "עם סיום לימודיי, חיפשתי להתקדם ברשת ומוניתי למנהלת אגף סופר-פארם בערד. בהמשך הייתי שותפה לפתיחת הסניף הנוכחי שבו אני עובדת ברמלה".

אנג'ל חברה בעמותת יסמין למעלה מעשור ולאחרונה נבחרה לנבחרת הדירקטורים 2017 של החברות הממשלתיות, בליווי ובתמיכת עמותת יסמין. "ביסמין הכרתי נשים מדהימות שלמדתי מהם להסתכל על עולם העסקים מנקודת מבט אחרת. ביסמין למדתי קורס שיווק באינטרנט שעזר לי בשיפור מיומנויות ובנוסף, למדתי קורס לחברי דירקטוריון של עמותת יסמין ובשנה האחרונה אני משתתפת בתכנית "איזון" של יסמין, המלווה נשות עסקים  מצליחות שמעוניינות להיות חברות דירקטוריון.

על האתגרים בתחילת דרכה המקצועית אנג'ל מספרת כי היא נתקלה בקושי בגיוס אנשי צוות מקצועיים ואיכותיים, והכשרתם למתן שירות מקצועי וחוויתי ללקוחות. "אתגר נוסף היה פתיחת עסקים מתחרים בקרבת מקום", מספרת אנג'ל.

"היום אני גאה להגיד שאחד ההישגים שלי הוא זיהוי אנשים עם יכולות ופיתוח היכולות שלהם, הכשרתם וקידומם המקצועי, הכשרת עובדים להיות מנהלים, והכשרת סטודנטים לרוקחות, אותם ליווינו במהלך הלימודים וההתמחות עד שהם הפכו לרוקחים מקצועיים.

אנג'ל מציינת שהיא והצוות שלה גם עוסקים בפעילות קהילתית שוטפת. "אנו מלווים אנשים עם מוגבלויות ומכשירים אותם להשתלב בשוק העבודה, מעסיקים בני גיל הזהב, ועוסקים בליווי פרויקט "שגרירי בריאות" לתלמידי תיכון".

לאנג'ל מספר מסרים לנשים בעלות עסקים, בדרכן להגשמת חלום העסק: היו ממוקדות מטרה, תאמינו בעצמכן וביכולותיכן, תאהבו את העסק ואת מה שאתן עושות, חשבו על הלקוח ועל הצרכים שלו, עזרו לאחרים במידת יכולתכן,

השקיעו בבניית עובדים ואל תשכחו ששונות וגיוון במקום העבודה מובילים להצלחה.

לפייסבוק של אנג'ל >>> לחצי כאן

קישור ללינקד אין >>> לחצי כאן