צפריר פאר

"הדבר הראשון בחשיבותו הוא להאמין בעצמך!"
צפריר פאר מגבעת טל קרית אתא בעלת שתי חברות: האחת גלובל סוכנות לביטוח בע"מ ביחד עם שותפה- סוכנות לביטוח גדולה וחברה נוספת הנה טלטופ טלמרקטינג ושיווק: העסק הוקם לפני כעשור – עוסק בהקמה ובניהול מוקדים, אשר מעניקים שירותי מכירה טלפוני / סקרים / שירות לקוחות,   לחברות וארגונים מכל הסוגים.

הרצאות, סדנאות  ואימונים אישיים בנושא אומנות המכירה, שיווק, עמידה מול קהל, עמידה ביעדים, אומנות הרטוריקה ועוד.

חלק מלקוחותינו : "בזק" , "נטלי סקיולייף" "צימר  נט", "בזק בינלאומי", עמותת יסמין וכו'.

הרעיון שלנו הוא להיות שותף פעיל תוך מחויבות לתוצאות, אנו מנהלים קשר צמוד עם לקוחות בכל ערוצי התקשורת של היום ושל המחר.

אנו מחויבים לחדשנות , פיתוח מקצועיות העובדים, שירות יוזם, ויצירת פתרונות מדויקים המותאמים לכל לקוח. כיום בשתי החברות מועסקות  כ – 80 נשים

במהלך הדרך נתקלתי בקשיים ואתגרים בנושאים של גיוס כח אדם, בחירת הלקוחות המתאימים לקונספט מוקד, למידת העולם והצרכים שלהם וייצוב העסק וצמיחה.

עם השנים ייצבתי את עצמי כחברה בעלת כוח מכירה ויכולות שיווק גדולות בעולמות התקשורת, אשר בהחלט יכולה לבחור ולברור את הפרויקטים שהיא מקבלת. בתאגיד הביטוח הגענו לתוצאות משביעות רצון.

והכי חשוב, למעלה מעשור שיש לי את היכולת לגעת ולקדם נשים בכל פלטפורמה, "הן שותפות שלי לדרך".

צפריר מתארת את החיבור ליסמין, "למעשה אני הצטרפתי ליסמין במטרה לסייע לאותם נשים, להעניק להם כלים ניהוליים, מכירתיים ואופרטיביים על מנת להגיע להישגים, לעמוד ביעדים ולחתור להצלחה באמצעות הרצאות וסדנאות אישיות.

הטיפ שלי לנשים בעלות עסקים הוא בראש ובראשונה להאמין בעצמך!

את יכולה לעשות כל מה שאת בוחרת. הדבר הבא לזהות מה את אוהבת לעשות, במה את טובה, ללמוד את העולם הזה, להכיר, להתמקצע ולהתקדם.

הכסף הוא לא המטרה, הוא תוצר של שאיפות, מקצועיות ואהבה לתחום. כלומר לא לבחור עיסוק רק כי הוא "מכניס כסף", ההסתברות שתצלחנה לטווח ארוך קלושה.

צפריר מספרת שהחלום שלה הוא להקים ארגון ללא מטרת רווח אשר מקדם נשים לעצמאות כלכלית, תוך כדי תמיכה וסיוע בלימודים, ליווי אישי וכל מה שיידרש עד לרגע ההצלחה ועמידה על הרגלים. להגשים חלום לכל אישה באשר היא. כל אחת יכולה להיות כל מה שהיא רוצה להיות".

לחצי כאן לעמוד העסקי של טלטופ