לילה חיימוביץ

"בעזרת עמותת יסמין באמצעות תכניות הלימוד השונות למדתי כיצד לנהל ולקדם את העסק  שלי, כיצד למדוד את ההצלחות וכיצד להתגבר על קשיים תוך רכישת ניסיון והפקת לקחים".
ליליה חיימוביץ', ממושב בלפוריה בעמק יזרעאל, בעלת העסק "מניקור פדיקור שלי".
העסק הוקם בשנת 2015 ומעניק שירותי פדיקור ומניקור במלון פלאז'ה בנצרת עלית. "עיקר התמחותי הנה פדיקור רפואי תוך טיפול עדין ביותר בלקוחות עם מחלת סכרת ובעיות של ציפורן חודרנית ומתן תשומת לב מרבית ללקוח. האתגר העיקרי בניהול העסק הנו בתחום פרסום ושיווק העסק. האתגר היה גיוס לקוחות. במיוחד כשהעסק היה חדש".
הצלחתי הגדולה היא בגיוס לקוחות חדשים בשיטה "מפה לאוזן" והגדלת מחזור ההכנסות בצורה זו.
ליליה מספרת שיסמין באמצעות תכניות הלימוד השונות העניקה לה ידע רב בנושא ניהול וקידום העסק, כיצד למדוד את ההצלחות וכיצד להתגבר על קשיים תוך רכישת ניסיון, "בכדי לא לחזור על טעויות. לדוגמה  שימוש בחומרי גלם איכותיים בכדי ליצור חוויה של הנאה ושביעות רצון אצל הלקוחות וליצור מצב שלקוח יחזור אליי, יהיה מרוצה מהשירות אותו מעניקה ויספר עלי לחבריו".
"אני ממליצה לבעלות עסקים לעבוד מכל הלב ולכבד כל לקוח ולקוח, כי בסופו של דבר הוא זה שיוצר את ההכנסה, לתת ללקוח יותר ממה שהוא מצפה. ללמוד נושאים חדשים הן בתחום המקצועי והן בניהול העסק והכי חשוב לצאת מאזור הנוחות".
בעתיד אני מעוניינת בביסוס העסק והגדלת פלח השוק של התחום בו אני עוסקת (פדיקור & מניקור) תוך גיוס עובדים והעלאת מחזורי הפעילות של העסק.