רות זיו

רות זיו, בת 29, אם ל-3 ילדים מקרית גת, בעלת העסק "מור אופשיין".

"מור אופשיין" הוא סטארט אפ בפיתוח שמטרתו לספק לעסקים עצמאים מכל הסוגים מידע אופרטיבי ופתרונות לניהול יעיל עבור העסק שלהם. הלקוחות שלנו מקבלים בכל בוקר יום ראשון אימייל עם רשימה של הצעות מעשיות המתאימות לצורך העסקי שלהם, החל מהצעות לפלטפורמות מכירה, איזה אתרים קיימים בתחום העניין שלהם, היכן לשווק אתרים בתחום שלהם, נטוורקינג, כנסים, שיתופי פעולה, בלוגרים וכו'. המידע הוא אישי ומותאם לצורך ולפרופיל העסקי שלהם.

הגעתי לתחום, לאחר שניהלתי קבוצה נטוורקינג לעסקים ושמתי לב שאני מקבלת המון פתרונות ומידע שעסקים אחרים לא מכירים. בפועל, עסקים לא מקבלים את המוצר שהם צריכים בצורה יעילה.

אני מרגישה שאני העסק הקלאסי שלא מבין בניהול. הלכתי דרך ארוכה, קיבלתי הרבה לא. וקיבלתי גם הרבה כן. המסקנה היא להמשיך ולעשות את זה. אני האדם שאמר שיש לו כישרון וגילה שזה לא מספיק שיש לך רק ידע בשוק, אתה צריך גם לדעת איך לנהל את העסק.

העובדה שאני אשה ואמא היא לא תירוץ, היא בכלל לא אישיו. כן בהתחלה היה לי ברור שכגבר יותר קל לסגור עסקאות, אבל זו טעות לחשוב כך. יש לי מטרה ואני אגיע אליה.

"אני מאד אוהבת את התפיסה של יסמין שאומרת שאין תירוצים, את רוצה לנהל עסק תעשי אותו כמו שצריך, צאי ותנהלי אותו כמו עסק לא כמו את עצמך, אלא כמו ניהול בית. העבודה של יסמין בלחבר עסקים קטנים לתאגידים היא מאד משמעותית בעיני.

הטיפ שלי לבעלות עסקים אחרות הוא ללכת על זה. אין כאן דילמה. אין פעילות שאין לה גבולות, גבולות הן לא מגבלה. תכירי את הגבולות של העסק ותצמחי איתן. הגבול משרטט לך את הדרך.

החלום שלי הוא שאנשים יתפרנסו טוב מהעסק שלהם ושכל עסק ישתמש בכלי שלי כי לכל עסק מגיע לא לעבוד קשה כדי למצוא את המידע.

האתר : www.mopt.co.il

פייסבוק