משנת 1999, עבדה מיכל בתפקידים שונים בעולם הילדים. עם הזמן, היא הבינה כי המשחקים המשווקים לילדים מעודדים ברובם ערכים שליליים כמו תחרותיות, מרפקנות ואפילו אלימות. לכן, היא ביקשה לפתח משחקים שיעבירו דווקא ערכים חיוביים של נתינה, מעשים טובים ואהבת הזולת, ויעשו זאת בדרך מהנה לילדים, כזו שאינה טרחנית או דידקטית מדי.
מיכל החלה לפתח סדרת משחקים המבוססים על ערכים חיוביים, המעודדים תכונות כמו עזרה לזולת, סלחנות, סבלנות ועוד. היא החלה לפקוד את חנויות המשחקים ולשכנע את בעליהן למכור את המשחקים בעלי התוכן האיכותי שפיתחה.
לאחר שהשתתפה במפגשים מטעם עמותת "יסמין" קיבלה מיכל השראה מבעלות עסקים מרחבי העולם, לפיתוח העסק. עד היום היא מכרה עשרות אלפי משחקים, שניתן להשיג גם ברשתות הספרים והצעצועים הגדולות, ולמעשה יצרה נישה חדשה וחינוכית בתחום המשחקים. המשחקים פופולריים בקרב ילדים, הורים ואנשי מקצוע וחינוך המבקשים לעודד ערכים ומיומנויות חברתיות חיוביות. בעקבות הצלחתה, מיכל החלה גם לקיים סדנאות בנושא הנתינה בבתי ספר, בגנים ובמוסדות חינוכיים אחרים.