עולא בכר – סלאמה

סיפור ההצלחה של עולא בכר

עולא בכר-סלאמה, בת 36 נשואה לענאן סלאמה ואמא לשני מלאכים קטנים, סארה וח'אלד. נולדה באחת הערים היפות בעולם, עכו.

מנכ"לית של חברת מחקר ופיתוח בשם "סיבאנא מדיקל" אשר מפתחת תרופה למניעת ספיגת שומן לאחר ההשתלה בפרוצדורות אסתטיות. משרדי החברה ממוקמים בנצרת עילית והחברה מונה 12 עובדים. הצוות  מורכב ברובו מנשים אשר חוקרות, מפתחות ומקדמות את החברה בצורה בלתי רגילה. הרעיון העומד מאחורי הפיתוח הנו רעיון מהפכני אשר עתיד לחולל שינוי מהותי בעולם האסתטיקה בכלל ועולם ההזרקות בפרט.

לדברי עולא לא קל לנהל חברה, בית וילדים והכל במקביל, "בתחילת הדרך זה היה מאוד קשה במיוחד לאור התגובות שקיבלתי מהסביבה אשר מטרתם היחידה הייתה להוריד מהמוטיבציה שלי להתקדם ולפרוץ בעולם שהוא "גברי" בהגדרה שלו. תמיד אמרתי ( ועדיין אומרת) שאלה התפיסות שלהם, עניין שלהם ולא שלי, ואף למדתי ל"המיר" את הנגטיביות שלהם לדלק אשר ממשיך להתניע אותי קדימה, וכמובן לחייך תמיד כשאני נתקלת בסיטואציות שכאלה".

בן זוגה של עולא קרייריסט כמוה, ולכן ויתרה מראש על חלוקת מטלות באופן שווה ולמדה שבשביל להצליח היא  צריכה עזרה, והרבה. לכן, יש  מטפלת מדהימה לילדים אשר דואגת להם בזמן שהיא במשרד, עולא מקפידה להעצים אותה ולספק לה ולילדיה  את התנאים האופטימליים בבית, וזה עובד כמו קסם. ולכן מייעצת היא לא להיכנע לבינוניות ולא להיגרר אחרי מוסכמות, ולאימהות שבנינו  אומרת: "תמצאו את העזרה הנכונה ואל תחששו כי לנהל בית וקריירה זה אפשרי אם עושים את זה נכון". "את עמותת יסמין יצא לי להכיר לפני כשנה, מאוד התעניינתי בעמותה ופניתי למנכ"לית המדהימה שלהם במטרה ללמוד יותר על הפעילות בעמותה ומאז השתתפתי בכמה אירועים מדהימים שהעמותה ארגנה".

"כיראם בלעום היא מאחת הנשים הדומיננטיות והחזקות אשר הכרתי בחיי, היא עובדת מכל הלב ומאוד לויאלית לרעיון ולחזון של יסמין, אני חושבת שלכולנו יש מה ללמוד ממנה".

לעמוד הפייסבוק של סיבאנא מדיקל

בהצלחה לכולן!