לאה צור

הסיפור של לאה צור הוא מסע בין עולמות עסקיים שונים לחלוטין – מעולם הקוסמטיקה למסחר במזון.

לאה צור ובעלה גבריאל הם המייסדים של חברת LGN הממוקמת בישראל ועוסקת בייבוא וייצוא מוצרי מזון לשוק הישראלי, הגדה, עזה ומצרים עם סניפים ונציגים במצרים ובסינגפור.

לאה בת 34 נשואה+ 3, מראשון לציון, בוגרת לימודי מנהל עסקים, תקשורת ויחסי ציבור, ולימודי ייבוא וייצוא וסחר בינלאומי. דוברת 5 שפות: עברית, אנגלית, רוסית, גאורגית וגרמנית.

לאה מספרת כי מילדותה בוער בה הרצון לעשות דברים מיוחדים ולהתקדם בתחום המסחר, ולתרום ככל הניתן לאוכלוסיות שונות בישראל. "עקב עסקים משפחתיים בתחום המסחר במוצרי חשמל ואלקטרוניקה, התגוררתי במשך 13 שנה עם משפחתי באירופה, חייתי באוסטריה, בולגריה ופולין".

תחילת דרכה העסקית בגיל 21, עם הקמת קליניקה לקוסמטיקה שפעלה 12 שנים. "העסקתי עובדים חרוצים ומקצועיים. גיליתי בעצמי המון כישורים ויכולות ולכן תמיד האמנתי שאני רוצה לגדול ולהצליח. אני אוהבת לעבוד עם נשים, ואנשים בכלל. אני מאמינה שבכל אדם, ונשים במיוחד יש כוח ועוצמה מיוחדת (כשמגלים אותה) אשר מעוררת השראה ומשפיעה לטובה על סביבה שלה".

השינוי במסלול העסקי של לאה הגיע לאחר הלידה של בתה ה-3. "השתתפתי בקורס של התפתחות אישית עם מנטורית מדהימה, ושם הבנתי שהגיע הזמן לשינוי ויצירת התחלה ומציאות חדשה בחיי. כן, זה דרש אומץ לצאת מאזור הנוחות וליצור הזדמנות חדשה ולהתגבר על כול האתגרים בדרך, לכן בזכות הזוגיות הטובה שלי בחרתי תמיד לתמוך בבעלי ולדחוף אותו להגשמה והצלחה ולכן גם החלטתי להצטרף לעסק שבעלי הקים בשנת 2013 בתחום המזון.

ביחד החלטנו שאנו רוצים להצליח בארץ ובעולם במובן של להגיע להישגים גדולים כדי להשפיע על ילדינו ועל הסביבה שלנו בתחום האישי והעסקי. בחברה שלנו אנו יודעים לזהות את הצורך של הלקוח ולפי כך נותנים מענה. מזון הוא מצרך בסיסי המבוקש תמיד בכול מקום בעולם. לכן בחרנו להתמחות בקומודיטיס.

לאה הצטרפה לעמותת יסמין עקב הפעילות העסקית של העמותה עם המגזר הערבי. "החלטתי שאני רוצה יותר חשיפה והכרות עם נשים של המגזר. אני מאמינה שניתן ליצור דברים גדולים יחד בעזרת שיתופי פעולה ולכן פניתי לעמותת יסמין".

לאה מספרת על המפגש שלה עם מייסדת יסמין, כיראם בלעום: "כיראם קיבלה אותי בחום ובהקשבה, אני מאחלת לה המשך פעילות פורחת מלאה בהישגים והצלחות. משמח אותי להיות שותפה בארגון כזה כדי ללמוד להתפתח להוביל ולהשפיע בעזרת כול הכלים וקשרים שהם מציעים".

"החלום שלי", אומרת לאה, "הוא להקים בית ספר למנהיגות ויזמות לצעירים. להשאיר חותם בעולם, לתרום ולספק מזון לנזקקים בארץ ולמדינות עולם שלישי".

לאה מציעה טיפים מניסיונה לבעלות עסקים נוספות: צרי לך חזון, תכתבי אותו, תשנני אותו, תאמיני בו, קחי מנטור, תקיפי עצמך בסביבה מפרגנת וכך תתגברי על הפחדים וחסמים.

אני מייעצת לכל בעלת עסק: תלמדי את התחום, תהיי בו הכי טובה, תגלי את הערך שאת נותנת ותפרגני לעצמך! זכרי: נחישות התמדה סבלנות ואמונה זה שם המשחק.

לאתר של >> LGN