נועה וילנסקי

נועה וילנסקי, הבעלים של Peek-a-boo Nursing & Maternity, מותג הלבשה המיועד לנשים בהריון ולנשים מניקות.

"חזונה של "Peek-a-boo, מספרת נועה, "הוא ליצור בגדים עכשוויים אשר חוגגים את השינויים בגופה של אישה בזמן הריון ובזמן ההנקה. עיצוב הבגדים הייחודי שלנו מאפשר הנקה נגישה, קלה ודיסקרטית".

דרכו של המותג אותו הקימה נועה, נולד מפניות שהיא ושותפיה קיבלו מכל רחבי העולם. "למעשה המותג  Peek-a-book מציע פתרון שלא קיים במקומות אחרים בשוק. יש לנו מלתחה של פרטי בסיס אשר נוסו ונבדקו על הציבור והם הנמכרים ביותר שלנו".

בימים אלו, מספרת נועה, העסק עובר שינוי כיוון ושינוי מבני. "אני עוסקת בלזקק את העסק מבחינת ההתנהלות שלו, שיפור וייעול. זה יבוא בסופו של דבר לטובת הלקוחה שלי. אניי עושה שינויים כדי להתפנות לפרויקטים חדשים וזה עדיין בעבודה". על החיבור בינה לבין העמותה מספרת נועה כי  "יסמין נתנו לי במה להשפיע ולספר את הסיפור שלי (השתתפתי בפאנל כנס השנתי ב 2014) והפגישו אותי עם נשים יזמיות ומשפיעות אחרות, ביניהן עופרה שטראוס, שהוו לי השראה. כמו כן, העמותה עזרה לי מאד בחשיפה סביב הזכייה בתחרות עסקים קטנים 2014".

נועה מספרת על האתגרים שהעסק עומד מולם בשוטף לדוגמא ייצוא. "בגלל שרוב העסק שלנו מושתת על ייצוא – המצב הכלכלי של השווקים המרכזיים שלנו השפיע מאוד על המצב הכלכלי של העסק. זה גורר אחריו שינוי כיוון ואסטרטגיה חדשה".

בין ההצלחות שנועה מתגאה בהן נמצאת הפיכת הקולקציה לאפנתית ומעודכנת בהרבה והפכנו את המוצר לנגיש ליותר ויותר נשים. כמו כן, היא מספרת שהיא "תומכת ועוזרת ותומכת באג'נדות חשובות לי ורואה בהן קידום של נשים, לדוגמא פרוייקט "זכותי ללדת" ופרוייקט "למען החופש להניק", משום ששתיהן עוסקות בחופש הבחירה של האישה.

המסר של נועה לנשים בעלות עסקים הוא "להבין את המגבלות והעוצמות שלכן ולעבוד עם זה. לבקש עזרה בכל מה שאפשר – זה מפנה אתכן לעיקר. למצוא פרטנר וסביבה תומכת ומרימה".

"החלום העסקי שלי", היא מסכמת הוא "לפתח עוד יזמות בתחום חדש לי, ללמוד אותו, ולקבל פרפרים של התחלה חדשה בבטן".

לדף הפייסבוק  >>
לאתר <<