קרן הומל אלון

"כל יום אני עושה עוד צעד להגשים את החלומות שלי ולחלום את הבא"

קרן הומל אלון, רמת ישי

מנהלת מספר עסקים: סוכנות דיגיטל ובית תוכנה בשם שחף פתרונות, סטארטאפ פיננסי (FinTech) בשם WhoPaze ומרצה בתחומי חדשנות ושיווק.

אני מגיעה מעולמות טכנולוגיים בהם הנוכחות הנשית דלה מאוד. כסטארטאפיסטית בתחום הפינטק ומנהלת בית תוכנה, אני פוגשת מעט מדי נשים בסביבתי.

סוכנות הדיגיטל ובית התוכנה שלי הוא עסק בן 20 שנים כמעט. סייענו ליותר מ-3000 עסקים במהלך השנים לבנות תוכניות שיווק ונוכחות דיגיטלית מצליחה.

עיקר לקוחותינו הם עסקים קטנים ובינוניים ואנחנו מתגאים בסיוע שלנו לקדם בעיקר את הפריפריה של ישראל. באופן אישי, אני מתנדבת כבר עשור בעמותת יוניסטרים הפועלת לקידום מנהיגות כלכלית וחברתית בקרב בני נוער שהם בעיניי עתיד המדינה שלנו.

אני מאמינה בעשייה שיוצרת שינוי וזו הסיבה שהצטרפתי לקורס דירקטוריות של יסמין. שוויון מגדרי הוא אינטרס של מדינות, של חברות, ושל גברים, והילדים שלהם ובנות הזוג שלהם וחשוב שהוא יבוא לידי ביטוי בכל אספקט בחיים העסקיים. דירקטוריונים הם עוד מקום לנוכחות נשית משמעותית ויסמין סייעה לי בחשיפה וחיבור לעולם הזה.

הטיפים שלי לבעלות עסקים הם: בחרי את האנשים הנכונים. קהילה תומכת, משפחה וחברים הם מרכיב חשוב בהצלחה. שמרי על גמישות ויצירתיות והתאימי את החזון והמטרות למציאות המשתנה. אל תפחדי מאף אחד אף פעם. שמרי על נחישות והתמדה כל יום כל היום.

 לדף הפייסבוק של קרן

לעמוד הלינקדאין