תמר רחמים

תמר רחמים, מאמינה בחיבור בין יכולות גבוהות, השכלה, ניסיון רב שנים במערכת המוניציפאלית יושר ותבונה, כל אלו הן הערובה להצלחה בכל תחום בו נבחר. בהשכלתה בעלת תואר ראשון במדעי המדינה & משאבי אנוש ותואר שני במשפטים מטעם אוני׳ בר אילן. בנוסף  בעלת דיפלומה באדריכלות ועיצוב פנים. נשואה לבנימין ואימא ל-5 ילדים נפלאים וגם סבתא ל-5 נכדים שהם הדובדבן שבקצפת.
תמר מאז ומעולם הייתה פעילה חברתית, אישה אכפתית, סקרנית ומשפיעה. לעולם העסקי הגיעה כבר בגיל 18.5 מיד לאחר השירות הלאומי . הקימה וניהלה עסק עצמאי בתחום החקלאי בהתמדה והצלחה במשך 17 שנה, העסק התמחה במכירת חומרי הדברה ותשומות לחקלאות כולל הכנת מערכות השקיה.  בתחום, שכביכול נתפס ל"נחלתם של גברים",תמר הצליחה מהר מאוד בזכות כישוריה ויכולותיה לחדור לתודעה בתחום, ליצור יחסי אמון עם החקלאים, שמצידם סמכו עליה ועל דרכה היצירתית למצוא פתרונות לסוגיות המורכבות איתן התמודדו.
במהלך השנים תמר פיתחה את יכולותיה לסחוף ולהוביל לשינוי ובחרה להיות במקומות משפיעים וכך נפתחה בפניה הדלת ונבחרה להיות חברת מועצה, כנציגת היישוב הגדול במועצה והאישה הראשונה שנבחרה במועצה אזורית שפיר. לאחר חצי שנה בעודה חברת מועצה, הציעו לה לפרוש מהמליאה לטובת עבודה כראש לשכת ראש המועצה, כדי להשפיע מבפנים, לקבוע הנחיות וטיוב תהליכים. ואכן קיבלה את ההצעה ובמסגרת תפקידה כרל"שית, דוברת, אחראית פרויקטים מיוחדים, אירועים ועוד… השפיעה על תחומים רבים ומגוונים. במהלך השנים במועצה המשיכה להתקדם ואף איישה מגוון תפקידים ביניהם : מנהלת משאבי אנוש, מ.מ מזכיר, דוברת המועצה, מנהלת ועדות המועצה, אחראית פרויקטים ואירועים ועוד..
בשנים האחרונות,תמר התחילה להרגיש, שהיכולת שלה להשפיע הולכת ופוחתת. הרצון העז להיות בעשייה משמעותית ולקדם תחומים שונים, הדורשים שינוי הובילו אותה – להחלטה משמעותית!
בתאריך ה10.2.18- התפטרה מתפקידה במועצה והצהירה על כוונתה להתמודד על ראשות המועצה.
תמר ממשיכה לפעול בכל החזיתות וכבר בימים אלו שוקדת על תכנית העבודה שלה לתקופה הקרובה ולהמשך, כאשר תבחר בע"ה.

במסגרת השליחות שלה בעולם היא מדריכת כלות חילוניות מטעם "צוהר" ומתנדבת במתמיד שפיר, עוסקת בשידוכים לשם מצווה ועוד… "אני מאמינה, כי אביא דרך חדשה המשלבת רכות גמישות ועצמה".
מתוך ניסיון החיים תמר מקדמת בכל הזדמנות את קולה של האישה:" שום דבר לא יכול לעמוד בפני אישה נחושה! האישה מסמנת את המטרה ואז יורה את החץ ומשם הכול תלוי בכוח רצונה. אני מזמינה נשים לדבר את קולן ולבחור בדרכים בהן הן יכולות להשפיע".
החיבור ליסמין: " אני עוקבת אחר הפעילות העשירה של העמותה כבר תקופה ארוכה. ובאדיקות אחר תכנית איזון – להכשרת דירקטוריות. תמיד התעמקתי בשאלה – מה הערך המוסף, שאוכל להעניק כדירקטורית? התכנים של התכנית סיקרנו אותי והיום יותר מתמיד בער בי להצטרף, כי אני מבינה, שזו הדרך לפרוץ. להיות במקום ותפקיד המשפיע על תהליך קבלת החלטות קריטיות ומהותיות וכך למנף פעילויות למען הכלל והחברה.

תכנית  "איזון" דירקטוריות משפיעות של עמותת יסמין  חידדה בי את חשיבותה של יצירת תמהיל נשים מגוון מכל המגזרים והתחומים. ממפגש למפגש אנחנו מכירות יותר לעומק ומגלות איכות אנושית מקסימה ויוצאת דופן, שיש ביכולתה לעורר נושאים חשובים ולהשפיע על המשק הישראלי.
אני שמחה על החיבור ועל ההיכרות עם הנשים בתכנית האיזון, שכבר רוקמות ביניהן שת"פ יוצאי דופן.
תודה לכיראם המנכ"ל של העמותה שבזכותה כל זה קורה !