חני לביא בעלת רדיו אזורי "לב העיר"

חני לביא מתגוררת בנופית, יזמית בליבה ובנשמתה.

האג'נדה, שמובילה את חני לכל אורך השנים הינה "חתירה לשוויוניות בין המינים תוך פיתוח והעצמה נשית".
בכל מקום בו עבדה הוכיחה חני, קודם כל לעצמה, את היכולות האדירות הטמונות בה.
חני עסקה במגוון עבודות עד שהגיעה לייעודה ביניהם הפקות אופנה ואירועים, ניהול חנויות, שותפה למיזמים שונים ועוד. בכל עיסוקיה, שמה דגש על מקצועיות בלתי מתפשרת ותמיד השקיעה בפיתוח קשרים בין אישיים עם סביבתה. עולם הרדיו נכנס לחייה בסערה עם הצעה, שלא יכלה לסרב לה – לשדר ולראיין באולפן רדיו ! ההצעה נשמעה לה מעניינת והסכימה לנסות למרות התפיסה, שרווחה שזהו תחום "גברי". וכך למעשה, החלה את דרכה בתחום הרדיו עם מיקסר קטן ומיקרופון. עם הזמן, הצליחה חני להרחיב את מעגל המאזינים לערוץ הרדיו, הודות ליצירת עניין ותוכן, שסיקרנו ונתנו מענה לקהל המאזינים. במסגרת פעילותה, זיהו שלושת הגברים-הבעלים של האולפן את יכולותיה האדירות וצרפו אותה כשותפה עסקית לפעילותם. הם ראו בה כוח, שעשוי לקדם ולפתח את תכני ערוץ הרדיו ולהרחיב את קהל המאזינים.
בשנת 2014 קבלה החליטה להקים, במו ידיה, ולנהל את אולפן רדיו "לב העיר".
 השאלות מהסביבה לא הניחו לה… "אז מי הבעלים של הרדיו?" , "מי בעל הבית?", "איך את מסתדרת עם הצד הטכני?" מבחינתה, השאלות העידו על תפיסות מיושנות ולא שוויוניות, בהן לגברים יש יכולת בלעדית להיות בעלים/מנהלים ועל אחת וכמה מתמחים בצד הטכני של הפעלת הרדיו. תפיסות אלו, עודדו אותה לפעול במרץ רב יותר ולהמשיך להוכיח, שאישה מסוגלת לכול מהכול!
וכך היה! במרוצת הזמן ועם אמונה כנה בחזונה, האולפן היום מצליח ליצור התעניינות, נחשף בפני מאות ואלפי מאזינים. חני ממשיכה להשקיע בפיתוח העסקי של אולפן הרדיו "לב העיר", בכל דרך: רכישת ציוד ותוכנות מתקדמות, יצירת שת"פ, הרחבת תפוצת קהל המאזינים, פיתוח פרויקטים מעניינים ועוד..
הודות לאמונה של חני בחזונה אולפן הרדיו גדל ומתרחב. בהשקעה רבה ובחשיבה מחוץ לקופסה תחנת הרדיו ממשיכה להתפתח ומשמשת היום אולפן  ל"רדיו-טלוויזיה" הכולל הסרטה ושידורים בLive- כזאת חני.
תכניות הרדיו כוללות ראיונות עם אנשים בעלי השפעה ומובילי דעה ביניהם חברי כנסת ונשות עסקים. חני רואה בפלטפורמה, שהקימה מקום מעצים, המהווה הזדמנות לכל אחד ואחת, להביא לידי ביטוי את יכולותיו ולהגשים את חלומו. מיוזמה, שאיפה ולהגשמה ….
חני ממשיכה להעז לחלום בגדול וכבר מציבה את היעדים הבאים ביניהם : – הרחבת קהל המאזנים לכל חלקי הארץ. -הקמת אולפן משוכלל ומתקדם, אשר ייתן מענה לשידורי רדיו ולטלוויזיה. -שואפת להקים סניפים בכל הארץ. וכמובן, להרחיב את הצוות  ל-10 עובדים לפחות.

גולת כותרת נוספת לעשייתה של חני היינה בתחום העצמת נשים. היא פרשה חזונה ופעולותיה השונות היוו נדבך חשוב בשינוי התפיסה המגדרית על נשים. חברה חני לאלי דבי יזם ומנהל שדולת נשים בעסקים והייתה שותפה להקמתה תוך רתימת נשים רבות מכל הארץ ליוזמה. השדולה, הוקמה על מנת לתת מענה לצורכיהן של נשים עצמאיות ונשות עסקים .

חני לביא לא עוצרת לרגע. היא מניפה את דגל היזמות והיצירה ומבחינתה כל יום יוצר הזדמנויות חדשות.
מה המסר שלך עבור נשים, שרוצות לפרוץ בעולם העסקי?
"הגשימי את חלומותייך ע"י פיתוח כישורייך ורצון להעניק לאחר,
כך תגעי בלבם של האנשים ותהיי משמעותית עבורם".
חני לביא זיהתה עד כמה עמותת "יסמין" מהווה מקפצה לקידום נשים ובעלות עסקים ועל כן ממליצה להן לקחת חלק בפעילויות,  שהעמותה מציעה :
"עמותת יסמין מאפשרת לנשים יזמיות ובעלות עסקים להתפתח ולפתח את עסקיהן!
 בזכות עמותת יסמין ניתן לראות יותר ויותר נשים חזקות בעמדות מפתח בעסקים ובמגזר הציבורי".