חדשות יסמין

מפגש עסקי בחברת טבע – העולם העסקי והגלובלי

מפגש עסקי במסגרת פעילות יסמין "בואו לעשות עסקים " עבור בעלות עסקים, אשר נתקלות מידי יום עם שאלות והתלבטויות בניהול העסקים שלהן.
הפעם המפגש התקיים בחברת טבע ישראל. מטעם חברת "טבע ישראל" קבל את פנינו ירון  שפירו מנהל רכש גלובלי בחברה . ירון הרצה הציג את הפעילות הענפה של החברה בארץ ובעולם . יש לציין,שירון שותף תומך בתכנית " "WESOURCEספקים מכל הגוונים של עמותת יסמין . חברת טבע חרטה על דגלה שילוב רכש מגוון בשיתוף מלא עם עמותת יסמין ואנו מוקירים על כך.
לאחריו פתחה את המפגש כיראם בלעום מנכ"ל עמותת יסמין, אשר ברכה את המשתתפות והדגישה את חשיבות השותפות של עמותת יסמין עם חברת טבע בכל הקשור לתכנית "WESOURCE" ספקים מכל הגוונים. הסבירה את תהליך בניית מסוגלות  לעסק כספק בתיאום לדרישות הרכש בתאגידים ועל תכנית זינוק של עמותת יסמין, שמטרתה להביא רווחים וגדילה במספר הלקוחות החדשים של העסקים המשתתפים בתכנית.

kiram baloum yasmin_revital goldstein brand group


רו"ח תמר לוין הנה מנטורית בתכנית "יד ביד להצלחה" אשר מלווה שתי בעלות עסקים חברות בעמותת יסמין , תמר העבירה הרצאה עם ידע יישומי בנושא "בניית תקציב עם רווחים" מאחר ורוב העסקים הזעירים הקטנים מתנהלים ללא תקציב מתוכנן" – הדגש העיקרי במפגש היה על חשיבות תכנון תקציב כולל בקרה ומשוב . וזאת במטרה לנהל עסק יציב ללא הפסדים או חריגות . תמר הדגישה,שיש חשיבות להתנהלות ראלית ללא ציפיות גבוהות של צפי הכנסות. זאת על מנת לנהל תקציב ראלי ללא פערים של הוצאות יותר מהכנסות, ואף נתנה טיפים יישומיים לניהול התקציב.

IMG-20180321-WA0018

טליה המאירי –מנחה בכירה NLP  ודמיון מודרך – העבירה סדנה בנושא של פריצת גבולות , הפעילה את הקבוצה בדיון ובאמצעות תרגולים, שמטרתם: לחוות יחד את התיאוריות על חסמים פנימיים אשר מונעים אותנו כבני אדם  להשתנות או להכיר עולמות חדשים אחרים ממה שאנחנו רגילות . טליה הדגישה את חשיבות הכרת החסמים הטמונים בנו , והדרך להיחלץ מהם או לטפחם במטרה לפתח יכולות של קבלת האחר, בניית שותפות, פריצה לגבולות שיקדמו אותנו להיחשף להזדמנויות מקדמות.
קרן קרפ שיווק דיגיטלי וכתיבת תוכן: "איך אפשר בלי דיגיטל'? קרן העבירה את עשרת העקרונות של התנהלות  דיגיטלית נכונה.
בדיגיטל השתמשה בדוגמאות וניסתה להמחיש את המידע ליישומי . קרן שמה דגש על חשיבות הנוכחות ברשת תוך חידוד מסרים עבור קהל יעד מוגדר אליו נרצה להגיע. חשפה תוכנית עבודה חודשית לניהול הפרסום ברשתות ועל החשיבות בלהתמקד בצורכי הלקוח- ולא בנו.
* יש לציין שהמשתתפות קיבלו ידע יישומי מכל תחום ב3 המפגשים , הכירו בינן לבין עצמן וקידמו שת"פ.

תודה לחברת טבע ישראל על האירוח

למרצים על הערך הרב למשתתפות

ולכן- בעלות עסקים על השתתפותכן

כיראם בלעום וצוות עמותת יסמין