חדשות יסמין

המומחים המשפיעים במשק הישראלי "הזניקו" את נשות יסמין

 בכירים משפיעים במשק הישראלי הובילו פאנל ומפגש פרזנטציה במסגרת תכנית "זינוק לעסקים", ונרתמו להצלחת והצמחת בעלות עסקים- המשתתפות בתכנית היחידה מסוגה בארץ שמובילה עמותת יסמין!

עמותת יסמין שמה לה למטרה להצמיח את אוכלוסיית הנשים בעלות העסקים בישראל, כחלק מחזון כולל לשינוי חברתי וכלכלי בישראל. בתוך כך, העמותה בונה שדרה נשית ניהולית כלכלית חזקה, המורכבת מאוכלוסיות מגוונות, וחושפת את נשות יסמין בפני גורמים בכירים במשק הישראלי, אשר נרתמים להצלחתן מתוך אמונה בחזון העמותה.

יש לציין כי תכנית "זינוק לעסקים" היא התכנית היחידה מסוגה בארץ להזנקת נשים בעלות עסק עצמאי. התכנית פועלת בשיתוף קרן מתן השקעות, הבנק הבינלאומי, קרן הדסה, חברת סיקרט ספא וקבוצת שטראוס- חברות וגופים שמאמינים ומסייעים למימוש חזון העמותה. התכנית מעניקה הכשרה ניהולית ייחודית, המיועדת לבעלות עסקים ותיקות ומנוסות, והיא מבטאת קו חדשני ופורץ דרך שמובילה יסמין. אחד משיאי התכנית הוא מפגש הפרזנטציה האמור בין המשתתפות לבין מומחים בעלי שם ומוניטין במשק הישראלי.

המומחים הבכירים והמובילים במשק חוברים ל"זינוק"
מפגש הפרזנטציה מול פאנל המומחים המובילים נועד לספק למשתתפות חווית צמיחה ממשית בכל הקשור ליצירת הזדמנויות של מפגש עם גורמים משפיעים במשק הישראלי, כך שמעבר לחוויית התרגול וההתנסות, נהנו המשתתפות מהזדמנות ליצור רושם ראשוני עם בעלי עניין ולייצר הזדמנויות ליצירת קשרים עסקיים מעבר לתכנית ולאחריה.

ענת יגורי, מנחת התכנית והמפגש, מסבירה כי: "בתום שלב הזה של התכנית, ברשות המשתתפות היו אמצעים ניהוליים המשרתים אותן לתחומי ניהול הכספים, התפעול, השיווק והמכירות. כל משתתפת סיימה הליך אפיון, פיתוח, תמחור, בדיקות ייתכנות/בקרה ומעקב ובניית יסודות לניהול השיווק – בהתאמה ליעד שבחרה, היא נמצאת בעיצומו של יישום וחתירה להשגת היעד וביכולתה לבקר תוצאות ואת איכות ההתקדמות בהתאם לתכנית הפעולה שיצרה. לזכות המשתתפות, אציין, שהן עמדו באתגר בצורה מרשימה ומעוררת כבוד, ידעו להגן על הנתונים, לנמק החלטות שקיבלו לאורך הדרך ולתאר את הצרכים בשפה עסקית – קצרה וברורה".
יגורי סיכמה, ואמרה כי: "כל התכנית בכלל והיום הזה בפרט לא היו צוברים כזו הצלחה, ללא הדחיפה וההשפעה של כיראם בלעום, מנכ"לית ומייסדת עמותת יסמין – שרק בזכות נחישותה והחזון שלה הבשילה תכנית כל כך חדשנית ופורצת דרך, לראשונה בישראל".

נבחרת המומחים שחברה ליסמין
כחלק מחזון העמותה, כאמור, מקשרת ומפגישה יסמין את נשות העסקים העצמאיות מכלל המגזרים בישראל (יהודיות, ערביות, חרדיות, עולות חדשות, תושבות הפריפריה ועוד)  עם הבכירים המומחים ביותר, הפועלים בעמדות מפתח במשק. חברי הפאנל אשר השתתפו במפגש הם אנשים עם רקורד שזור הצלחות, בעלי מעמד בכיר בכלכלת המדינה ומומחים מובילים בתחומם:
בועז ידין מנכ"ל חברת סיקרט ספא, רו"ח רגינה אונגר  בעלים של חברה לייעוץ פיננסי ודירקטורית בחברה ממשלתית, אסתר לבנון, לשעבר, מנכ"לית הבורסה לני"ע ודירקטורית בנק לאומי ודגן אשל סמנכ"ל חדשנות בקבוצת שטראוס.

המומחים לקחו חלק פעיל בפאנל, לרבות מתן משוב וחוות דעת מקצועית על עבודותיהן של 10 בעלות העסקים פורצות הדרך. ביו היתר נשאלו על ידם המשתתפות שאלות, כגון, מתוך סך השירותים שאת מציעה, מה הכי רווחי לעסק שלך, כיצד השרות הזה מחזק ותורם לעסק שלך, האם מיצית את החשיפה במגזר שבו את פועלת, ועוד.

עם סיום המפגש, הודתה כיראם בלעום, מנכ"לית ומייסדת עמותת יסמין, לשותפים להצלחה: "תודתי לחברי פאנל המומחים, לקבוצת שטראוס ולאסנת גולן על האירוח, תודה לצוות יסמין ותודה מיוחדת לענת יגורי, מנחת תכנית זינוק מטעם יסמין, על ההנחיה המקצועית והאכפתיות".
בלעום התייחסה לחשיבות המפגש ולרמת המקצועיות הגבוהה של המומחים והמשתתפות, ואמרה כי: "כל אחת מ 10 בעלות העסקים ה'מזנקות' הציגה בפני חברי הפאנל את העסק שלה, את השינויים בעסק, הפיתוח והגדילה שביצעה במסגרת תכנית 'זינוק לעסקים', והציגה את היעדים הריאליים שקבעה ליישם בהובלת עמותת יסמין, אולם החשוב מכל הוא שכל אחת מה'מזנקות' הצליחה לענות על כל השאלות שהופנו  אליה ולנהל שיח מקצועי בגובה העיניים. השאלות עסקו בנושאים מגוונים, כגון ניהול כספים, בדיקות כדאיות, ניתוח שווקים ומיצוי פוטנציאל ועד לתחום החדשנות.
"לעמוד מול הענקים בתחומם ולענות על השאלות שלהם ולהוכיח הצלחות, תוך הפגנת ביטחון ויוזמה, זה לא מובן מאליו. כל הכבוד לכן 10 ה"מזנקות" המצליחות ופורצות הדרך על השינוי בחשיבה ובהתנהלות, על התכנון וההצלחות בביצוע. אנו ביסמין מאמינים שתגיעו לעסק גדול, משגשג ומניב רווחים".

בעלת העסקים פורצות הדרך שהשתתפו במפגש המומחים:
טל רונן, בעלת חברת ייעוץ והקמה של טכנולוגיות לסילוק שפכים בענף הרפתות.
חגית שחף, בעלת חברת פיתוח, ייצור ושיווק של תוספים לרפואה משלימה והומאופתיה.
שלומית רוגל, בעלת חברה מתמחה בעיצוב ייצור ומכירה של תכשיטי יהלומים.
מלכי שטרן, בעלת חברה לעיצוב ייצור ומכירה של תכשיטים יוקרתיים.
ריבקי גליס, בעלת עסק לייעוץ שיטות מכירה והתמודדות עם אתגרים של תחרות.
יפעת בכר, יועצת מומחית לכלכלת המשפחה. הרצאות, סדנאות, ייעוץ למשקי בית פרטיים. מיכל אביב, סוכנות גיוס השמה יעוץ ולווי  לסוכנויות נדל"ן.
גלית הרשקוביץ, בעלת בית ספר למקצועות הקוסמטיקה.
שושי לבנה, יועצת סטיילינג- הרצאות, סדנאות, לווי אישי פרטני.
יוני בקלו, מאמנת רגשית לטיפול בבעיות של לחץ נפשי.

האם אם את מתאימה להצטרף לתכנית "זינוק לעסקים"?
תכנית "זינוק לעסקים" מיועדת לנשים חזקות, שכבר ביססו את העסק שלהן ורוצות להרחיב אותו ולהצליח יותר- הרבה יותר! התכנית מציעה הזדמנות נדירה לצמוח ולהגיע למקומות חדשים בעולם העסקים, לאתר ולהרחיב את קהלי היעד הפוטנציאליים, לממש את התכנית העסקית והשיווקית, למכור ולהגדיל רווחים. "זינוק לעסקים" נותנת כלים מעשיים ופותחת דלתות לנשים שרוצות ליצור שיתופי פעולה וקשרים עסקיים עם נשות ואנשי עסקים מכל רחבי הארץ, לפרוץ לשווקים חדשים, להיחשף  לקהלי יעד חדשים ולחשוף את מוצריהן ועשייתן.

למידע נוסף על "זינוק לעסקים">> לחץ כאן