אסנת רובין

אסנת רובין – מומחית ביצירת אסטרטגיות להגדלת המכירות, יזמת, ומאמנת אנשים לעסקים משנת 1997. מנכ"לית "מודעות להצלחה",
בעלת תואר בהנדסת תעשייה וניהול ותואר ראשון בלימודים רב-תחומיים.

אסנת מחברת הספר " 365 ימי הכנסות ממכירות", יוצרת קלפי "קול האפשרויות" – משחק אימון להגדלת ההכנסות, מפתחת שיטת הדרך לש.י.א. מסייעת לבעלי עסקים בנושאי שיווק, מכירות והפיכת מטרות לתוצאות, בליווי אישי, סמינרים, קורסים והרצאות בכל רחבי הארץ.
הרצון לתת ידע מעשי, שיכיל בתוכו כלים וטכניקות לצורך סלילת הדרך למימוש ההצלחה העסקית, נבע מהתהליך העצוםם שבעלי ואני,
שני "מבוגרים" בני 27 עם תינוק וחוב מטורף לבנק, חווינו כשפתחנו בית התוכנה  .

בשיחותיי עם בעלי עסקים, כשמתברר להם כי המומחיות שלי היא אסטרטגיות להגדלת המכירות, התגובה הנפוצה היא, "אז את יכולה למכור במקומי?" ☺.

רוב בעלי העסקים אוהבים את המוצר שהם מוכרים או את השירות שלהם ומבינים את חשיבות שלב המכירה, אך אינם אוהבים לבצע אותו או פוחדים ממנו.

הפכתי להיות עצמאית, בעל כורחי, בשנת 1995 ומאז אני לומדת וחוקרת את עולם העסקים. קראתי מאות מחקרים ותאוריות והפכתי אותם לטכניקות ולידע מעשי, בתחילה עבורי ועבור חברותיי ששכנעתי אותן להיות עצמאיות, ולאחר מכן עבור בעלי עסקים. רציתי להבין מאיפה מתחילים ואיך מצליחים להקים עסק שישרוד לאורך שנים.

גיליתי שבניהול עסק, רב הנסתר על הגלוי. ידיעת הנוסחאות והטכניקות אינה מספיקה, גם אם הן המעודכנות ביותר בתחום השיווק והמכירות או בתחום חקר כלכלת ההתנהגות של לקוחותינו.

הגורם האנושי, או ליתר דיוק האמונות ודרך המחשבה של המשתמשים בנוסחאות, הופך אותן למקפצה או למחסום בעשייה.

במהלך השנים פיתחתי את שיטת הדרך לש.י.א, המתבססת על שלושה גורמים המקדמים את העסק: שיווק ממוקד, יזמות יצירתית ואומנות המכירה. יישומה מוביל לתוצאות מוכחות, לליבת ההצלחה.

כל אחת מאבני היסוד של השיטה חשובה לקידום העסק ועומדת בפני עצמה. לכל אחת מהן נדרשות מיומנויות שונות והסינרגיה ביניהן יוצרת מנעד רחב של אפשרויות לצמיחה כלכלית, להבנת הזהות האישית והעסקית, לגילוי האמונות המעכבות והמקדמות. השיטה מציעה מגוון טכניקות ופעולות לביצוע כדי לחוות שיא בעשייה ואיזון בחיים.

לכאורה המחסום לגבולות ההכנסה נפרץ, בזכות הטכנולוגיות הקיימות כיום, הקלות של יצירת מוצרי מידע והפצתו היא גדולה. כיום אנו יכולים בלחיצת כפתור לעבוד מהבית ולעשות עסקים עם אנשים בקצה השני של העולם, אך עדיין  רוב האנשים נמצאים במצב של דשדוש כלכלי ! נשאלת השאלה למה? ואם זה כל כך פשוט, למה לא כולם עושים את זה?

המשפט "האויב הגדול ביותר של האדם הוא האדם עצמו" מפגיש אותנו עם האמת הקשה מכול – המימוש, ההגשמה וההצלחה תלויים רק בנו.

האמונות שלנו מגבילות או מאפשרות לנו לצעוד בשבילי העשייה. השדים הפנימיים שבתוכנו גורמים לנו לפרוש כנפיים ולעוף למעלה או לחסום אותנו ולמנוע מאתנו להתקדם ולהצליח.

אם תרצו שנצעד יחד במסע  העסקי האישי שלכן, אתן מוזמנות ליצור איתי קשר או  להצטרף לסדנאות ולקורסים שאני עושה בכול רחבי הארץ.  לדוגמה הסדנה ליצירת אסטרטגיה להגדלת הכנסות לאורך כל השנה פרטים אודותיה יש בקישור  ניתן להזמין הרצאות, סדנאות וקורסים בהזמנה אישית, מוזמנות ליצור איתי קשר ולתאם.

את העסק שלכן לא פתחתן לזמן קצר, אלא לשנים, הוא נועד לאפשר לכן לעבוד בתחום האהוב עליכן ולהתפרנס בשפע. השקיעו בעצמכן, טפחו את הידע ואת המומחיות שלכם, פנקו ושמרו על לקוחותיכן ועל עצמכן ותראו שפע במעשה ידכן.
אסנת רובין
073-2972007

לאתר של אסנת