שורוק עתאמנה

שורוק עתאמנה, בת 39, נשואה ואימא לשתי בנות , מתגוררת בבאקה אל גרבייה . בוגרת תואר ראשון במדעי מעבדה רפואית ותואר שני במיקרוביולוגיה באוניברסיטת בן גוריון בנגב . בימים אלו שורוק עוסקת בקידום ומיצוב תרופות מרשם של חברת MSD לקהל היעד באוכלוסייה הערבית.  הקריירה שלה בתחום זה התפתחה לפני עשור, שהתחילה לעבוד בחברת תרופות בריטית Gsk. לפני כן עסקה בפיתוח מחקרים איפידילוגים בשחפת מטעם משרד הבריאות. 
האני מאמין של שורוק 
"אפילו השמים הם לא הגבול" 
האמונה הזו חיזקה אותה ובזכותה נפצה  אמונות, סטראוטיפים  בניהם הגידור כלפי האישה הערבייה. 
" תמיד ראיתי בעצמי שגרירה , יזמית, שאפתנית , מניעה תהליכים ואכפתית לסביבה הקרובה והרחוקה. בכל תפקיד שהגעתי אליו,דאגתי לעשות הייצוג הנשי הכי טוב שיכול להיות , עשיתי הכל מכל הלב, כי  בדרך זו הצלחתי לגעת בלבם של אנשים " שורוק זיהתה, שהחמצן לחיים עבורה הוא, שבכל יום חדש יש לה הזדמנות לחולל שינוי כלשהו לטובת האחר. הקו,שמנחה את שורוק בימים אלו היא לקבל כלים,לפתח מיומנויות, כשרונות והזדמנויות על מנת  לקדם את האג’נדה העיקרית "להיות במעמדת מפתח שבה תוכל להשפיע ולקדם את מעמד האישה" .אחת הדרכים בה בחרה על מנת לממש את האג’נדה היא ע"י הבחירה להצטרף לתכנית הפורצת דרך – איזון – תכנית המכשירה בעלות עסקים מצליחות או נשים עם רקע אקדמי להפוך לדירקטוריות בחברות גדולות במגזר הפרטי והציבורי בישראל. תכנית זו מוצעת מטעם עמותת יסמין לקידום עסקים בבעלות נשים יהודיות וערביות . 
שורוק לא עוצרת וממשיכה לרקום את התכניות העתידיות שלה בניהן : 
– הקמת מיזמים לקידום בריאות הציבור. 
-צמצום פערים תרבותיים. 
– פיתוח מיזמים לקידום מעמד האישה בארץ. 
 היא נחושה ליצור מודל נשי תאגידי בין לאומי והטרוגני לנשים שחוללו שינוי כלשהו. שמטרתו תהיה גיבוש כוחות נשיים וסיעור מוחות עסקי.

המסר של שורוק לנשים:
" יקירותיי, אם קראתן בין השורות, והרגשתן את האמונה שלי בכוח הנשי, אז תהיו בטוחות שאתן גם יכולות! 
תתחלנה בצעד הראשון בסלילת דרככן,ותפרצו את הדרך בעקביות תוך אמונה וקידום חלומותיכן. תזכרו שאחרי כל ירידה יש עליה".