רביד חכמון

רביד חכמון הפקות

רביד חכמון, בת 41 נשואה למעוז, ואמא של עדן ודביר.
עצמאית ויזמית ובעלת עסק כבר 9 שנים בתחום הפקה ואירועים. תחום מגוון, דינמי ומיוחד, המזמן לרביד מפגשים בהמון מקומות מקסימים ובעיקר אנשים מעניינים.
רביד מאוד אוהבת לעבוד עם אנשים, לעבור אתם תהליך, לבנות משהו יחד- "בדרך כלל אני פוגשת אותם ברגעים מאוד חשובים, מרגשים ומעצימים וזו זכות גדולה לקחת בדבר הזה חלק".
רביד מספרת כי גדלה בבית ובו רוב נשי, "אמא שלימדה את 3 בנותיה לעשות כל מה שהן בוחרות לעשות. התמזל מזלי וזה מה שספגתי, נשמתי וחוויתי. היום הבת שלי (בת 12) שרוב חייה רואה את אמא שלה מפיקה, מובילה, יוזמת ומנהלת, סופגת את הערכים הללו. היא מסגלת לעצמה תכונות של מנהיגה צעירה, היא יודעת שהיא יכולה להגדיר בעצמה מה היא רוצה לעשות ולאן להגיע, היא שואפת גבוה וזה מבחינתי באמת שווה זהב".
החברה של רביד "רביד חכמון הפקות" מתמחה בהפקת כנסים ואירועים עסקיים בהתאמה אישית ללקוח. ומטרתה  ליצור עמכם ועבורכם אירוע המותאם לערכים ולהלך הרוח של החברה.
"היתרון שלנו מתבטא ביכולת מקצועית להפיק אירוע בעל תוכן וערך מוסף, באווירה אחרת, תוך דאגה לכל שלבי האירוע, עם אנשי התוכן הכי טובים, ליצירת חוויה עשירה וייחודית".
ב"רביד חכמון הפקות" מפיקים עבורך מגוון רחב של אירועי חברה, ימי גיבוש וכייף, כנסים עסקיים, אירוע משפחות, אירוע ללקוחות החברה, אירועי עמותות ועוד.
אנחנו מאמינים כי אירועים שזוכרים מתבססים על:
שירות – הקשר הבינאישי הנו בחשיבות עליונה.
ההקשבה, הסבלנות וההתאמה האישית ללקוח הנם חלק הכרחי בהצלחת האירוע כולו.
איכות ומקצועיות- צוות מיומן ומנוסה מלווה את ההפקה כולה משלב בחירת הקונספט והתכנים, דרך הביצוע, הנוכחות בשטח ועד תום האירוע. כל זאת תוך הקפדה על הפרטים הקטנים וביצוע בסטנדרט גבוה ללא פשרות.
יצירתיות – שפע הרעיונות, המקוריות, והדמיון נותנים לנו את האפשרות לתת מענה ממוקד כך שכל אירוע מספק חוויה מיוחדת. הפקה וביצוע זו המומחיות שלנו! נשמח לרגש ולהפתיע גם אתכם.

רביד מספרת כי בעקבות השתתפותה בתכניות של "עמותת יסמין", במפגשים העסקיים, ובקורס דירקטוריות בתכנית איזון, נפתחו לה דלתות רבות לעשייה פורייה בסביבה תומכת, עם דגש על מתן כלים וידע מעשי.
המפגש עם בעלות עסקים איכותיות ומוכשרות, הכניס הרבה צבע ונפח לעסק. "הדבר מאפשר לי מבחר רב של נשים איתן ניתן ליצור שיתופי פעולה, מתוך היכרות אישית, קידום הדדי ומקום עסקי של צמיחה".

בעקבות הפעילות בעמותה
יצרה רביד נישה חדשה בחברה – עבודה מול עמותות. "החשיפה לעשייה של העמותה יחד עם החיבור החזק שלי לעניין הערכי והן לעניין העסקי חברתי, יצר ממש שפה ודרך עבורי".
"בשנתיים האחרונות אני גאה שהפקתי עבור יסמין את הכנס השנתי, שיתקיים בעכו ב-2015 ואת הכנס האחרון שיתקיים בסוף 2016 בסינמה סיטי".
כיום רביד מפיקה מגוון של כנסים ואירועים בהתאמה אישית עבור עמותות, שחשוב להן להשמיע את האג'נדה שלהם בקול רם, לספר על החזון והמטרות שלהם.
"אני מאמינה כי אירועים שזוכרים מתבססים על חוויה משמעותית וייחודית. על רמת שרות גבוהה והתאמה אישית ללקוח. אני תמיד אחפש לתת ערך מוסף, להעביר מסר שימשיך להדהד אצל הקהל עוד הרבה אחרי שהאירוע נגמר".
לדף הפייסבוק רביד חכמון הפקות

לאתר רביד חכמון הפקות