ספאא פרחאת

מהמגזר הצנוע למנטורית בתחום הצלחה, מיתוג אישי ועמידה מול קהל !

מסר לנשים :"ההצלחה בהישג יד של כל אחת. דרך עבודה קשה ואמונה עצמית אפשר להפוך את המילים למעשים ואת האמונה לפעולה "

ספאא פרחאת היא סמל לנחישות ואמונה. אמונה, שהובילה אותה להפוך ממורה לכוכבת תקשורת תוך פריצת גבולות. הנחישות שלה מלווה וליוותה אותה לאורך כל חייה.

למרות שהעתיד שלה היה מוכתב ע"י משפחתה בחרה לצאת מגבולות הכפר ולפרוץ מחסומים.

ספאא פרחאת נולדה בשנת 1982, בדליית אל-כרמל למשפחת זהראלדין: אביה קבלן, אמה עקרת בית, ויש לה שישה אחים ואחיות. "הייתה לי ילדות מאושרת", היא אומרת. "אבא שלי תמיד ראה שאני שונה, ולמרות זאת עודד אותי ונתן לי המון ביטחון עצמי".

כבר בגיל צעיר גילתה, שהיא שונה בנוף של המגזר " לא רציתי להישאר רק בגבולות הכפר, להביא ילדים ולדאוג למשפחה. למרות שהעתיד שלי הוכתב "'את צריכה להתחתן, להיות מורה, להיות אישה סולידית"

"התחלתי אמנם כמורה, אבל עוד כשהייתי ילדה ידעתי שאני רוצה להיות עיתונאית. בגיל עשר השתתפתי בתוכנית של זוהיר בהלול ברדיו, ומאז הייתה לי תשוקה לתחום הזה.

בגיל 25 מצאתי את עצמי אימא לשני ילדים ומורה בתיכון, ונחנקתי. לא יכולתי להיות שם. זו לא הייתי אני. עם לידת הילד שני, נפרדתי מעולם ההוראה ולמדתי קורס תקשורת, שם הרגשתי שמצאתי את מקומי.

"בתחום התקשורת בניתי מערכת תקשורת, אתר ועיתון שהתעסק בענייני המגזר הדרוזי ומשם באה הצמיחה לתקשורת הארצית"

כיום היא מגישה תוכנית אקטואלית שנקראת "מה בשטח" ברדיו צפון ופרשנית לענייני "הקשר ישראלי פלסטיני בערוץ 13.

ספאא פרחאת  עם סיום תואר שני בבינתחומי הרצליה מסלול ממשל ופוליטיקה – התמחות " שיווק פוליטי". הפכה מרצה "בבינתחומי הרצליה" בנושא "קמפיינים ושיווק בחברה הערבית"

כך נולד הרצון לעסוק בתחום והקימה את  בית ספר "ספאא" להצלחה ומיתוג אישי .

במסגרתו מעבירה הרצאות בתחומי: פרזנטציה ועמידה מול קהל ומצלמה.

החיבור עם עמותת יסמין נוצר לאחר ששמעתי על פעילותה של עמותת יסמין ותרומתה לנשים ממגזרים שונים, פניתי אליה כי ראיתי שלמרות שיש לנו נשים מבריקות בעסקים באקדמיה ובכל תחום רק חסר לנו כל הנושא של "הפרזנטציה והתמודדות מול קהל". ידעתי, שיחד עם כיראם בלעום  מנכ"ל העמותה ופעילותה ניתן לצמוח ולהצמיח מנהיגות נשית נכונה בכל רובד בחברה.

ספאא מזמינה אותך להצטרף אליה למסע, המעצים נשים ומוביל אותן להצלחה.

ספאא פרחאת: [email protected]