מזי רוט

השבוע בסיפורי הצלחה, הכירו מקרוב את  מזי רוט, מעצבת, יוצרת, יזמית, ובעלת חברה למיתוג ייחודי, עיצוב ותשורות.

"כבר שלושה עשורים שאני עוסקת ביצירתיות וחשיבה קצת אחרת. מלווה באהבה עסקים צעירים ויזמיות טובות. מביאה לכל פרויקט מהידע שצברתי בעיצוב, אומנות ואדריכלות. וביחד עם צוות מדהים, אנחנו עושים פרויקטים עצומים, אך מקפידה לשמר את היחס האישי, המפגש עם הלקוחות וההגעה לשטח בכל פרויקט.

אנחנו עושים הכל. משלב הרעיון ועד שלב הביצוע המושלם. חושבים, מעצבים, מודדים, מצלמים, מתכננים, מייצרים, פוגשים אמנים, אנשי מקצוע ויצרנים, נוסעים לתערוכות בארץ ובחו"ל, הכל ובלבד שיהיה לנו תמיד משהו חדש וטוב להציע.

כל מה שיש בו נגיעה של עיצוב ומשרת עסקים ואנשים,  אנחנו בעניין. החל בעיצוב לוגו, מדיה דיגיטלית, שילוט ענק, תערוכות וכנסים, ומחלקה יצירתית במיוחד של תשורות מטריפות לקידום מכירות, משלחות ואורחים חשובים.

אין ספק, בורכנו  במנעד לקוחות נדיר: רשות הטבע והגנים, תנובה, רשויות מקומיות, פלאפון, קופות חולים, רפאל, חברות יעוץ ארגוני, הייטק ועוד רבים וטובים.

רוב תהליכי היצור מבוצעים בארץ בכדי ליצור פרנסה לכמה שיותר אנשים נפלאים. אנו משלבים בצוות שלנו חיילים, סטודנטים ומעצבים מוכשרים, ומשתדלים ליצור כמה שיותר שיתופי פעולה עם  עסקים חברתיים, והחיוך שלהם, שווה הכל.

בעמותת יסמין, פגשתי תפיסת עולם חזקה, פורצת דרך, לוחמת, שואפת. כמו שאני אוהבת. הכל למען עסקים בבעלות נשים. זה כמו חנות של הזדמנויות וחוויות, בה הכל מסודר על מדפים, צריך רק לרצות, לקחת ולמנף. פגשתי נשים מעצימות ומיוחדות, כל אחת בצבע, הייתה לי הזכות למתג את הכנס השנתי של העמותה ואף סיימתי לאחרונה קורס דירקטוריות מעשיר במיוחד, בשאיפה להוסיף עוצמה נשית מקצועית.

וקצת השראה לסיום, ציטוט שמלווה את כל המיתוג שלנו:

"העתיד שייך לאלה המאמינים ביופי של חלומותיהם"

(אלינור רזוולט)

אז אם אתם צריכים מיתוג ייחודי, עצה מקצועית טובה, או רוצים להתרשם מהיצירה שלנו,   בואו לבקר באתר הבית החתיך שלנו ובדף הפייסבוק העסקי".

לעמוד הפייסבוק

לאתר של מזי רוט