חדשות יסמין

עוצמה נשית חוצת מגזרים ביקור שתי נשים פורצות דרך מהעדה הדרוזית בפקיעין

עמותת יסמין מקפידה להיות בקשר עם בעלות עסקים אשר נהנו משירותיה גם בעבר ויתרה מזאת לחבר את מקבלי ההחלטות לשטח לפיכך ביום שמש אביבי עלינו צפונה לפקעין הפסטורלית ביחד עם חב' הכנסת מירב בן ארי ממפלגת כולנו.  מטרת הסיור להכיר לחברת הכנסת מירב  עסקים בבעלות נשים החברות ביסמין.

את הסיור פתחנו אצל סבתא ג'מילה אשר פתחה בפנינו את ביתה ובהסבה לשולחן אשר היה ערוך בכל טוב, סיפרה לנו את סיפור הצלחתה המדהים. בכיתה ב' הוצאה ג'מילה מבי"ס והתחילה ללמוד מאמה את סודות הצמחים. שיטת ריפוי עתיקה שעוברת מאם לבת. לאחר ניסיונות רבים הגיעה לנוסחה מנצחת וכיום מייצרת ומייצאת  סבונים , נרות וקרמים ברחבי העולם.

סבתא ג'מילה מספרת כי הדרך שעברה הן כאשה לבת העדה  הדרוזית והן כאשת עסקים לא הייתה קלה כלל וכלל והאתגרים שעמדו בדרכה חישלו וחזקו אותה.

כיום המוצרים של סבתא ג'מילה נמכרים ב 40  מדינות ולא מזמן זכתה ביפן בפרס ראשון על איכות המוצר בקוסמטיקה

בשנת 2000 הופיעה סבתא ג'מילה בכנס יסמין  ומשם קיבלה חשיפה תקשורתית שהובילה להרחבת שיתופי פעולה עסקיים אסטרטגים.

לאחר סיור בחנות המפעל נסענו לנג'אח ח'יר ממאפיית "יארא" מאפיה המתמחה במוצרים ללא גלוטן אשר לח"כ הכנסת מירב בן ארי יש עניין מיוחד…

נג'אח הקימה את העסק מתוך צורך אישי, ביתה הקטנה רגישה לצליאק ובכדי לרכוש בעבורה מוצרי מזון נאלצו לנסוע  מפקיעין בצפון עד למרכז הארץ. לדבריה המוצרים היקרים לא היו לטעמה של הבת ורבים נזרקו לפח…

נג'אח החלה לערוך ניסיונות  באפיית מוצרים ללא גלוטן מקמחים שונים עד אשר הגיעה לנוסחה המנצחת. כיום יש לה כ 25 מוצרים כולל פיתה ופיתה דרוזית אשר לא נופלת בטעמה מפיתה רגילה.

נג'אח מוכרת לפי הזמנה מראש ולקוחותיה מגיעים אליה מכל הארץ.

בנוסף למוצרים ללא גלוטן נג'אח מנהלת צימרים אשר בבעלותה ובהם ניתן להזמין ארוחות ללא גלוטן. במהלך הביקור בישרה ח"כ מירב בן ארי כי הצעת החוק למתן הקלות לבעלי עסקים מיוחדים יכולה להקל עליה בירוקרטית ולקדם ולהרחיב את העסק הייחודי שלה.

עמותת יסמין תמשיך לקרב את מקבלי ההחלטות לשטח ולהציף את האתגרים העומדים בפני נשים בעלות עסקים ולארגן ימי סיור נוספים בשטח לעוד ארגונים ואנשים המאמינים ותומכים בנשים בעסקים.

תודה רבה לח"כ מירב בן ארי  שכבדה את ההזמנה למפגש המעשיר ולנשות העסקים שאירחו אותנו  בעסקים שלהן באהבה ובתהתלהבות.