חדשות יסמין

נשים עם מסוגלות לתפקיד דירקטור בחברות

מתכנסות בפורום "איזון" דירקטוריות משפיעות של עמותת יסמין

פורום "איזון" דירקטוריות משפיעות , המיועד לנשות ומנהלות עסקים עם מסוגלות לתפקיד דירקטור פתח את שעריו בפני חברות הפורום בתאריך 23 לחודש מאי 2017 באירוח קבוצת שטראוס בנושא "אורות אדומים בתפקיד דירקטור עשי ואל תעשי" עם שתי חברות עמותת יסמין : רו"ח רגינה אונגר  בעלת מיומנות חשבונאית ופיננסית מרצה באוניברסיטת תל אביב המכהנת בתפקיד דירקטור בין היתר בחברות כמו כור תעשיות בע"מ, רפאל הרשות לפיתוח אמצעי לחימה בע"מ ועוד… ואורית סתיו  אשר ניהלה את הפעילות של SVC (Siemens Venture Capital) זרוע ההון סיכון של סימנס לשעבר.  היום מכהנת כחברת דירקטוריון ב 6 חברות הנסחרות בנסדק ובתל אביב. בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים תואר מוסמך במנהל עסקים מאוניברסיטת הרטפורד .
את מפגש הפתיחה של הפורום  פתחה דניאלה פרוסקי מנהלת קיימות ואחריות תאגידית קבוצת שטראוס, אשר לה קשר הדוק ותומך בין קבוצת שטראוס לעמותת יסמין. עופרה שטראוס הינה נשיאת העמותה מיום יסודה. דניאלה הדגישה את חשיבות חיזוק הנשים במגזר העסקי וציינה כי הקשר עם יסמין והאג'נדה שהעמותה מציגה האיר והצליח להשפיע על מדיניות החברה הן מבחינת יעדים לאיוש משרות בכירות ע"י נשים בקבוצה והן מבחינה עסקית אסטרטגית שכן רוב מוצרי החברה נקנה על ידי נשים, "נשים הם כוח קניה חזק בכל העולם" .

לאחר מכן נשאה דברים כיראם בלעום מנכ"לית עמותת יסמין, אשר הדגישה את חשיבות ייצוג נשים בהנהלה בחברות, עמותת יסמין לקחה על עצמה יצירת וחיזוק מנהיגות כלכלית משפיעה על מקבלי ההחלטות על ידי חיזוק נשים אל נשים במסגרת תכנית "איזון" דירקטוריות משפיעות של עמותת יסמין. פורום "איזון" מהווה תשתית לנשות ומנהלות עסקים עם מסוגלות לתפקיד דירקטור אשר ימשיכו לקבל יד ומידע רלוונטי מתקדם על תפקידי הדירקטור, יפגשו עם בעלי מפתח ומניות חשובים בחברות ויקדמו רישות עסקי וקשרים אתם ויחשפו החוצה כבעלות מסוגלות לתפקיד חשוב זה . כיראם קראה לכל הנשים המתאימות לתכנית פורום "איזון" להצטרף לפורום ולנצל  הזדמנות זו לקדם נשים לעמדות ניהול עם הצלחות.

 

רגינה

 


רו"ח רגינה אונגר  בהעבירה הרצאה ושיתפה את חברות הפורום בנושא  "אורות אדומים בתפקוד החברה " שבו הסבירה ונתנה דוגמאות רבות למקרים שבהם היו צריכים להידלק נורות אזהרה לחברי הדירקטוריון. למה צריך לשים לב ולהתעקש לקבל תשובות. רגינה ציינה כי אין ללכת לפי החלטת הרוב מבלי להבין את המשמעויות ולא להיכנע ללחץ חברתי תוך מתן הסבר ממחקרים שנערכו בעניין.

לאחר מכן האזינו חברות הפורום להרצאתה של אורית סתיו בנושא "מה עלי לעשות ולא לעשות בתפקיד דירקטור" נתנה לנשים הבנה עמוקה כיצד להצטרף לדירקטוריון למה לשים לב, מה לדרוש, ואיזה כלים יש ברשותן כדי להבין את מצב החברה. ההרצאה הייתה בלתי אמצעית והנשים שאלו שאלות רבות ומעניינות.

פורום איזון

פורום "איזון" מתכנס אחת לחודש. ביום שלישי בתאריך 6 לחודש יוני 2017 יתקיים המפגש השני של הפורום  בנושא "ניהול סיכונים" בהנחיית ריקי גרנות המכהנת כחברת דירקטור בחברות ציבוריות חברות בתחום  שוק ההון: פסגות אופק גמל ,חברת  קמטק חברת דור כימיקלים, כלל פיננסים קרנות נאמנות, חברת  וואן תוכנה, הלמן אלדובי קופות גמל ופנסיה, חברת וולפמן, חברת מיטב ניהול תיקים, חברת פי. סי. בי טכנולוגיות, חברת רובוגרופ, קמ"ר.

 

עמותת יסמין קוראת לנשים אשר מעוניינות להרחיב את הידע שלהן ולהוות גורם משפיע לחיזוק הנשים בישראל במגזר העסקי להצטרף לפורום.

מודות מקרב לב לקבוצת שטראוס על האירוח והתמיכה , למרצות ולמרצים  ולמשתתפות חברות הפורום.