חדשות יסמין

יד ביד להצלחה

תכנית יד ביד להצלחה אכן נוחלת הצלחה!
במסגרת התכנית רתמה עמותת יסמין מנטורים בעלי תפקידים בכירים בעולם העסקי, תאגידי ללווי נשות עסקים החברות בעמותה.
המנטורים מגיעים ממגוון תחומים שונים והמייחד אותם הוא הרצון להתנדב, לתת ולהעניק מהידע הנרחב שלהם למען הצלחת העסק, באכפתיות ורגישות רבה. תרומתם והליווי הצמוד שהם מעניקים לבעלות העסקים מהווה עוגן ועזרה אדירה בהתפתחות העסק. המנטורים המתנדבים בתכנית חשים הרגשת סיפוק והתלהבות רבה בתהליך הליווי ואף נותנים ומעניקים מניסיונם ומהידע שלהם יותר מכפי שהתבקשו.
התנדבותם המבורכת מניבה קשרים חברתיים ועסקיים ושני הצדדים מורווחים.
תכנית יד ביד שיזמה עמותת יסמין טומנת בחובה פוטנציאל אדיר ומספקת מקום לנתינה מהסוג "הלא מעייף" שכן המנטורים מאמינים בהצלחת העסק רוצים בהצלחתו והופכים את המנטור לשותף פעיל במיזם הן בצד הרגשי והן בצד העסקי. מהצד השני בעלת העסק מוצאת במנטור מודל לחיקוי ומרימה בפניה את תקרת הזכוכית.
נג'אח ח'יר אישה דרוזית מהכפר פקיעין הקימה את מאפיית יארה שנקראה על שם בתה אשר נולדה עם רגישות לגלוטן. מכיוון שבאזורה לא מכרו מאכלים ללא גלוטן והנסיעות לקנות לבת אוכל מתאים התישו אותה החלה לייצר מאכלים ללא גלוטן בביתה.
עמותת יסמין החליטה לאמץ את נג'אח מתוך ראיה והבנה כי לעסק זה פוטנציאל הצלחה גדול. החיבור בין נג'אח ח'יר והמנטור הישאם גרייב אשר פרש מבנק לאומי בתפקיד בכיר וכיום בעל חברה בינלאומית ליצור פלסטיק בנה עם נג'אח תכנית עסקית הממצה את הפוטנציאל העסקי של המאפיה. הוצאתה מהבית מעסק זעיר ופתיחת מפעל לייצור מאכלים טבעיים ללא גלוטן בגן התעשיה תפן והפיכתו להצלחה בינלאומית בעתיד הקרוב. המתכונים הטעימים של נג'אח הנם סודיים ולצורך כך רתמה את בתה יארה המגלה חושים עסקיים ויזמיים כשותפה בהרחבת העסק ביחד עם אחיה רעד.
לאחר שנמצא כי יש התכנות עסקית גבוהה להצלחת העסק חיברה העמותה לנג'אח את מירי גרנות מומחית לשיווק ובעלת עסק משפחתי יצרני. מירי תסייע לנג'אח באופן פעיל בשיווק המיזם ובניית תכנית פעולה כנגזרת מהתכנית העסקית.
המנטורים של יסמין הם "אחרים" רצונם להתנדב ולהעניק מהידע שלהם שונה ממנטורים או יועצים בשכר. הנתינה שלהם באה מהלב ובאהבה גדולה. וכשעושים דברים באהבה ההצלחה מגיעה!
עמותת יסמין מזמינה מנטורים נוספים בעלי פרופיל מתאים להצטרף למיזם חשוב ומרחיב לב זה.
מעוניינים להצטרף לצוות המנטורים לחץ/י כאן

כי לתת זה לקבל!